12 Şubat 2016 Cuma

Phanta Horei...


 

...Sohbet Zamanı...


Bloğumu unuttum sanıyordum ki birden hatırlayıverdim... Dışarıdan bakınca ölü bir blog gibi görünsede sahibisi çok şükür yaşıyor, Aslında çok defalar gelip yazmak istedim geçen bu zamanda makyaj ve cilt bakımıyla ilgili alışverişler, kullanıp bitirişlerimde oldu tabi, fakat iş bunları paylaşmaya gelince bi isteksizlik bi boşvermişlik bi tembellikli sormayın gitsin sonuçta 1 yılı aşkın süren sessizlikle neticelendi...

Belki bu yazıyı bile yazıpta paylaşmaya bilirim..  O vakitte kendime sesleniş gibi bişey olur, hiiiç sorun değil yani
...


Neden yazmadım? Bu bloggerlık işini benden çok daha iyi yapan arkadaşlar var, çoğuda işi ticarete döktü gibime geliyor(tanıtımlar, lansmanlar, hediyeler, özel davetler filan falan), ben ise kendi kendime takılmaya hala daha kararlıyım, bumerang üyesi olmama ve tanıtım teklifleri almama rağmen bunları sayfama eklemeyi angarya buldum, benden ümidi kesmiş olacaklarki teklifte filan bulunmuyorlar artık...  

Mekansal olarakta yeni bir eve taşındım, eski evim çokmu çoook küçüktü yenisinde ise bakım/makyaj düzenimi henüz kuramadım, gardıropta bir bölmede yaşıyorum ve çokmu çok mutluyum toz alma dedim yok yahu daha ne olsun
Rujları kremleri tek tek ıslak bezle sildiğim günler geri gelmesin istiyorum, bi taraftanda şifonyenlere bakıyorum

 ilk İKEA ziyaretimde sanırım bu arkadaşı alıp eve getireceğim, hem boyut hemde renk olarak odaya uyumlu olacak(kullanan varmı memnunmusunuz?)... 

Artık bloğun verdiği gazlamı nedir haddinden fazla makyaj ürünü almaya başlamıştım, bunuda kestim, sağolsunlar sephora/yvesrocher tarzı firmalar sizi çok özledik gibisine duygu dolu mesajlar
atıyorlar bende kanmıyorum tabi... Hiç duramamam sanıyordum aferin bana... 

ilgi alanımı başka yönlerede kaydırdım vakti zamanında çok kitap okurdum maalesef aynı okuyamama sıkıntım devam ediyor, elime aldığım kitaba en çok on dakika bakabiliyorum niyedir bilmem içim darlanıyor mecburen kenara koyuyorum hal böyle olunca film izlemeye daha çok ağırlık verdim fazla film izlemekte iyi değil abartmamaya çalışıyorumda ''filmadamı''
olmamada az kaldı böyle giderse bi siteye sinema üzerine makaller filan döşenirim gibime geliyor, elektroniğede yatkınımdır, bilgisayarıma kendim reset attım yetmedi windows 7 den 10 sürümüne yükselttim kene gibi yapışan spam reklamlarından da çok şükür kurtuldum...



Dekorasyonada ilgiliydim bunun faydasınıda yeni mekana taşınırken gördüm, evimi neredeyse kendim dekore ettim mutfak ve banyoyu kırma/dökme işide dahil yeniden yaptırdım, eksi evimden çok az eşya getirdim, mobilya mağzalarını tek tek gezerek ihtiyaçlarımı aldım beyaz eşyaları tümden yeniledim iyikide bu yola gitmişim bunu özellikle bloğumda yazmak istiyordum elektirik faturam yarıdanda fazla düştü... Tüm cihazları A plus plus aldım sizlerede aynı şeyi tavsiye ederim aradaki fiyat farkı sizi aldatmasın o farkı 5-10 faturaya kalmaz aynen geri alıyorusunuz inanın bana...

 ....

Ve bloğumda özellikle bahsetmek istediğim bir konuda eve pekte istekli almadığım ama kullandıktan sonrada -ah daha önce niye almamışım?- dediğim KURUTMA MAKİNASI mucisezi...

aşk yaşıyorum kendisiyle gidip gelip seviyorum ve neden ülkemizde kullanılmadığını daha doğrusu tüketicilere tavsiye edilmediğini inanın anlamıyorum... her evin özelliklede bol çocuklu evlerin mutlaka kullanması gereken bişey bu... ipe çamaşır asmak neymiş unuttum gitti, önce combo tarzı hem yıkayan hemde kurutan bir makine almayı düşünmüştüm satıcılar kesinlikle ayrı olmasını tavsiye ettiler, evdeki yerimde müsait olunca bende ayrı olanını aldım, yıkanan çamaşırları katlayıp yerine koymam 2 saat bile sürmüyor, kısa uzun ütü/dolap kuruluğu gibi program alternatifler var, bitince sadece plastik su tankını boşaltıp tüy toplama bölümünü büyük bir zevkle temizliyorum hepsi bu kadar, çamaşırlardan çıkan kıl/tüy/tozları görseniz şaşar kalırsınız, benim gibi allerjik bünyeli insanlarada özellikle tavsiye ederim, mis kokulu ve tertemiz çamaşırlara sizde merhaba diyin, evdeki en sevdiğim beyaz eşyam oldu kendisi...

kendisi demişken merak eden olanbilir diye bir fotoğrafınıda paylaşıp yazımı sonlandırıyım



 
şimdilik hayatımda olan yenilikler bunlar, makyaja pek sıra gelmiyor doğrusu... böylede devam etsin istiyorum... ara sıra bloğuma uğrayıp hayatı kolaylaştıran bilgi ve tecrübelerimi paylaşırım... 

Sevgiler benden size(okuyan varsa tabi)....  





 

5 Kasım 2014 Çarşamba

Kendime MİM ツ

.


Hoffff Kış bunalımındayım

 
İnsanların yazılarını blogda yazmak yerine niye fotoğraf paylaşım mekanı instagrama koşmuş olmalarını anlamaya çalışıyorum,  durumu çözmem 3-5 yıl sürer herhalde... o arada minstagbook filan çıkar, sonrada ona kafa yorarım bu böyle sürer gider 


Ayrıcana hep kozmetikten yana aldım/verdim/sürdüm/bitirdim yazıları yazmaktanda/okumaktanda sıkıldım


Arşimedle uzaktan akrabayızdır, bende kısa kısa cümlelerle kendimce ve bol fotoğraflı mim yapmaya karar verdim...

aradım aradım nette bu güzel fotoğrafları buldum ve bana çağrıştırdıklarını tek cümleyle yazdım

.................

Burda

Olmayı çok isterdim...

...........

Andersen'den


Masallar okuyarak büyüdüm...

...........

Büyük

yüzükleri sevdiğim doğrudur...
(sağdaki fotoğraf bana ait)

................ 

Güzellik...

zorla olmuyor, doğuştan...

...............

Neskafeyi





hiç sevmem... 


.................

Tam bir

kuş sevdalısıyımdır...

................

Maşayla 17bin 889cu 


denemeden sonra saçlarımı aynen böyle kıvırabiliyorum

...................
Çiçeklerden


en çok gülü severim... gül gibi kokacak ama    


.................

Tatlı

kremalı pasta, çikolata gibi şeyleri aylarca yemeden durabilirim... tuzkicrazyrabbitemo








Bu böyle sürer gider...



beğenen herkes yapabilir...

 


,

21 Ekim 2014 Salı

H&M alışverişi

.

H&M her nekadar kıyafet satan bir firma olarak bilinsede aksesuvar ve kozmetiktede fena değil bence, hatta benim alisverisim kıyafetten çok takı toka üzerine oluyor, bu standlarını karıştırmak daha çok hoşuma gidiyor, dünde yine böyle oldu kaban bakarım dedim bulamayınca şu iki ciciyle çıktım =))

Günlük kullandığım makyaj çantamin şeffaf olmasını isterim içini görmeliyim dediğimden boyut olarakta tam istedigim gibi olunca minik somon puantiyeli bu çantayı aldım
Pvcsi yumuşak cinste olanlardan... kullanışlı hoş bişey, kisaca sevdim kendisini (9.95tl)



Aklımda parfüm almak yoktu Evdekiler bitsin istiyorum daa bu güzelin testerini denemek için bilegime sıkmış bulundum ve tenimde harika koktu, ayrıca gulkurusu renkli güzelim şişesininde AL BENI dediğini söylemem lazım =))

Adı: white flowers & amber karışık çiçek ve baharat kokusu hoş olan tarafida bu bence iki ayrı tür içiçe geçmiş ilk koklayista gül ağır basıyor ama sonra ambere dönüyor, fazlasıyla sevdim kendini fiyatida çok uçuk olmayınca aldım, tenimde ortalama 3-5 saat kalıyor (19.99tl) kışın severek kullanırım...

Sanıyorum H&Mde bu koku yeni seriden çıkmış nette arama yaptım esamesi bile yok, yanında beyaz renkli kardeside vardı onu buldum mesela... tavsiyem: mağzaya ilk girişte bileğe iki kokuyuda deneyiniz, siz gezerken koku teninizde değişecek fazla alkolü uçacak ve asıl hali ortaya cikacak...


...........



17 Ekim 2014 Cuma

Miiimmmmmm



Mim varmış dediler geldik...
Sohbet zamanı...
Aslında hiç yazasım yoktuda çok severek takip ettiğim sevgili Kelebek etkisi beni mimleyince e hadi gari dedim kendi kendime...
Açık söyliyim bu aralar blogları sadece okumak ve  neyin niye olduğunu düşünmek daha çok ilgimi çekiyor, özelliklede evine ürün üstüne ürün yığanların bide bunları son kullanma tarihine kadar nasıl tüketeceklerini anlamsızca düşünüyorum mesela...
neyse bunlar ayrı konular...
mime geçiyim...

Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
Ne olsun bunalımdayım işte... =)) 
Şaka tabiki çok şükür demek lazım... ama ben hazan mevsimini hiç sevmem... tabiat gözümün önünde öldükçe benimde içim sıkılıyor, Eylül doğumlu olmamda bunu değiştirmiyor, sevmiyorum arkadaş sonbaharı, gelsin nisan/mayıs ayları ...

ayrıca Küçük bir miniş katıldı ailemize onun derdine düştük, teknoloji sağolsun nerdeyse dakika dakika her gününü takip ediyoruz(vatsap, viber, tango, facetime sayesinde tüm son teknolojiyide öğrendik)... 
çok mu çok tatlı küçükbey, kokusu yeter...

Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?
Çoook desem bencilce olmaz umarım... Güne iyi başlamak iyide bitirmek başımı yastığa koyduğumda huzurla uyumak isterim... burdan pek belli etmesemde hayata yaklaşım konusunda enteresan bir insanımdır... İstemediğim şeye bakmam, duymak istemiyorsam karşımdakini sustururum, insanları kendi gözümle ve kendi aklımla sevmek tanımak isterim, hayat hakkında en sevdiğm söz "GEÇEN GÜN ÖMÜRDENDİR" deyişidir. bu günün tekrarı yok... Hal böyleyken boş şeyler için neden kendimi üziyim... 
Kendini bir kenara çekip düşündüğün olur mu?
Olmazmı hiç, mesela Mutfakta iş yaparken bunun için en uygun zaman...soğan doğrarken düşüncelere çok dalmışımdır... bir daha dünyaya gelirsem karşı cinsten yaratılmak istiyorum, pişir pişir nereye kadar? =))

Nefret ettiğin bir alışkanlığın var mı?
Takıntı... ah takıntı maalesef burçsal özellik, bir türlü bırakamıyorum... bi mevzuya takıldımmı eşele eşele resmen beynimi yiyorum... siz siz olun yapabiliyorsanız Başak burcunda doğmayın... =))
Bu hafta içinde neler yaşadın?
Aynı rutinde geçti vallahi... özel bişey olmadı...
Hayat?
Bu soru çok sevdiğim bir şarkı sözünü hatırlattı bana...

Hayat kadere inat
Seni sil baştan yaşayacağım...

Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?
Maalesef evet, elimi yüzüme her attığımda sanki benim değilmiş gibi geliyor, yaş gidiyor tabi ondan olmalı... Evdeki nemlendiricilerdende şikayetciyim, bişeyler yapmam lazım ama ne?
Hayattan beklentin neler?

Üzüntü sıkıntı özelliklede epeyidir ailemizden uzak olan ölümü uzunca bir süre getirmesin yeter... sürekli şükrediyorum,
birde insanlar farkında olmadan hep kötümser, bu tarz insanlardan uzak durmaya gayret ediyorum, bi bakmışım benide o girdaba çekiyorlar neyseki hemen ayılıyorum...  hayattan keyif alan mutlu, yaşadığı güne şükreden, olaylara iyi tarafından bakan, moral veren, güzel gülen, pozitif enerji yüklü iyi insanlar nereye gittiler?... 
eskiler üç çeşit insan vardır derler,
ilki nefes gibi, her daim yanında olsun istersin...
ikincisi ilaç gibi, hani kötü gün dostu dediklerinden, her daim yanımızda olmasalar bile gerektiğinde ortaya çıkıp yaraya merhem olurlar...
üçüncüsüde maalesef zehir gibi... işte bunlardan köşe bucak kaçmak lazım... 


Hayat hepimize güzellikler getirsin... 
 

29 Eylül 2014 Pazartesi

Cüzdan düşmanı bayram indirimi alışverişi...

.

Selamlar blog alemi... ^-^

Sevdigimiz markalar hepsi sözleşmis gibi yine ardarda indirime girdiler cep telefon numarami nereden buluyorlarsa artık mesaj üstüne mesaj... Almiycam demekte ters tepiyor... Evdeki eksiklerde bitmeyince bi bakiyoruz yine almisiz yine almisiz ... Bu postta onlardan biri işte...

Bu seferde Gratis/watsons ikilisinden bu güzelcikleri aldik bakalim(pantene sac kremi gratisin hediyesi ^-~)
Gratise kesinlikle bu indirimin yildizi The Balmin yeni cikan nude dute far paleti için gitmiştim, tabikide bulamadim, bulsaydim sadece onu alacaktim, kismetimde yokmuş, diğer %50 indirimde buluşuruz artık(neyseki o açıdan içimiz rahat) bende hep denemek istediğim renkli nemlendirici balm shelteri, artik göz makyajimda vazgeçilmez olan far bazini ve çok övülen kapatici time balmi aldim... Listerin agiz çalkalama suyunu da aşiri keskin bulmama rağmen verdiği hijyen hissini sevdiğimden attım sepete, pastelin nude rengi ojeside sütlü kahve rengiyle pek hoştu oda eve geldi... 50 TL üzeri alışverişe panten sac kremi hediye ettiler ilk defa, sasirdim tabi... Teşekkürler GRATİS...=))
Watsons'a acil ihtiyacım olan Real Techniques firca için girdim ve buldum 25 küsur liraya çok istedigim expert face fircayi ve maybilline color tattooyu aldim, alın kismimda son 1 yildir seyrelme var, dove saç serumunu indirimde görünce denemek istedim, umarım faydasini görürüm.

Real Technics fircalar ovuldugu kadar varmis bu fondoten fircayla bir çeşit aşk yasiyoruz... İyiki bizi bu markaya kavusturdun Watsons =))




taş

taş