14 Ocak 2013 Pazartesi

Alışveriş... 1



Duyurusunuda yaptığım Sephora indirimine sadece ruj almak için gitmiştim...

şansıma iki çeşit ruj vardı :( neyseki kullanabileceğim renklerdi, birini seçtim...

Tanıtımda "büyük indirim" diyor ama daha önce düzenlediği eskiyi getir yeniyi götür kampanyası bundan bin kat güzeldi... o indirimden makyaj ağırlıklı alışverişimi yapmış ve benim kuruyan dudaklarıma çok iyi gelen ruj ve gloslarından almıştım...


Genel görünüm

Yes to... ürünleri sephorada satılıyormuş bu kofrede indirimdeydi, satıcı bayanın önerisiyle vede nemlendirici almaya doyamadığımdan seti aldım...

Cilt bakım

Alınan ürün ne yapılır? tabiki meraktan hemen kullanılır, bende temizleme mendili hariç diğer ikisini kullandım :) 

iyikide öyle yapmışım, yüz nemlendiricisi bildiklerimize pek benzemiyor,  yapı olarak farklı, kremden ziyade silikonumsu, yüz tarafından hemen emilmiyor, bunu beğenmediğimden söylemiyorum, ürünün orjinal sitesine girip baktım, hepside doğal içerikli ürünler, web adresinde bir çok çeşitleride var... "resmi site adresi burda"

Bence yüz nemlendiricisi tam yazlık bir ürün, ciltte sürüldüğü gibi kalıyor ve yüzü soğutuyor, yüzünde aşırı terleme şikayeti olanlar için bu krem birebir, gece yatarken bile yanağıma dokunduğumda buz gibiydi...  Nemlendiriciyi yazın kullanmayı düşünüyorum sıcaktan cayır cayır yanan tenime iyi geleceğini umuyorum...

Göz nemlendircisi fena değil, onu fırsat buldukça kullanırım, yeni bir ürün bu sebeple iyidir/kötüdür tarzı yanıltıcı yorumlar yapmak istemem...

Bu kofre İndirimde oldukça avantajlı bir fiyata geldi, üstelik benim gibi sephora black kartı olanlar exstra indirimdende yararlanıyor...:)

maliyeti : 25 küsur lira, üçlü bir set için fena değil diyorum...

 Makyaj

Alışverişe çıkılırda hiç ojesiz dönülürmü? dönülmez tabi :) hazır indirimdeyken Sephoranın Ojelerinden denemek istedim, benim kullanamayacağım bütün uç renkleri indirime koymuşlar içlerinden en iyisi buydu... güzel bir bordo... 

Yine Siyah haricinde bir renk maskara almak istiyordum, aslında tercihim mürdümdü, maalesef yoktu, bende denemek amaçlı kahve tonunu aldım(Brown), umarım iyi çıkar... maskaradan yana pek şansım yoktur :( ...

Bu tekli göz farıda indirimdeki ürünlerden biriydi, tam aradığım tondu

ve Ruju, niyeyse benim sorunlu dudaklarıma bu firmanın rujları çok iyi geliyor, helede glossları, nice dudak balmından görmediğim tedaviyi sephoranın glossundan gördüm, yumuşacık yapıyor ve kokusu ortadan ikiye kesilmiş meyve kokusu gibi... çok severek kullanıyorum... benim gibi koku takıntısı olanlara birebir...

bu fotodakileride kart avantajıyla indiriminde altında fiyatlara aldım...

Sağlıklı günlerde kullanmak dileğiyle... 

..........................

Sanırım indirim bitmeten bir kez daha sephoraya giderim, internet üzerinden yazılan yorumları okudum, başka mağzalarda daha çok renk alternatifli rujları indimdeymiş, bende twitter ve faceten mağza ismi vererek şikayette bulundum(satış elemanlarının indirimdeki duyarsızlığı ve bilgisizliği fecaatti, bilgiyi benden öğrendiler) ruj ve gloss çeşitlerini çoğaltırlar diye umuyorum, olmadı gönlümün kaldığı mineral ve toz pudralarından alırım... ikinci indirimi yazın ortasında yaptıkları düşünülürse tekrar bir uğramakta fayda var...

yalnız standlara bir bakışım var, hepsini ama hepsini yiyebilirdim... 


4 yorum:

  1. güle güle kullan bu yes to ürünleriyle ilgili ayrıntılı yorumunu bekliyorum memnun kalırsan bir dahaki indirime listeme yazarım..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim... göz ürününü kullanıyım yorumlarım, ama yüz nemlendiricisini cidden yaza bırakıcam, yüzüm dünden beri ısınmadı, kışın zaten çok üşürüm, krem sürme sevdasına telef etmiyim kendimi... :)) fakat genel oralar güzel ürünler, içeriği doğal diye aldım, linkini verdiğim resmi siteyi fikir edinmek amaçlı inceleyebilirsin...

    her türlü sebze/meyveden kremler yapmışlar...
    bu seri yaban mersinli... yenilecyici özelliği varmış

    diyorlar lar lar :))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Aaaa yeni gördüm :))) sagol canim Cok teşekkür

      Sil

taş

taş