24 Ocak 2013 Perşembe

Alışveriş...2


Makyaj üzerine blog yazmak hiç iyi fikir değil :( farketmeden alışveriş bağımlısı oluyorsunuz, takip ettiğiniz bloglardaki ürünleri istemek bir yana üstüne bilgi sahibide olunca rafta gördüğünüzde bi bakmışsınız cüzdandan paralar uçmuş... 

Bu sebeple keşke okumakla kalsaydım diyorum, ne güzel kendi halimde okuyup daldan dala konuyordum, neyse sızlanmanın faydası yok, bunlar alındı birkere...


Hepsinin çeşitli anlatımı var, keşke vaktimde olsaydı... :(


Allıktan başlıyım; The Balm Hot Mama allığı alıpta geri veren blogger olarak tarihe geçmek istiyorum...

Evet bunu ben yaptım,  %40 indirimden aldığım allığı beğenmeyip geri verdim... 
niyesi; benim allığa ihtiyacım vardı Hot Mama aydınlatıcı gibi bişey... tamam çok güzel ama beyaz tenli olmama rağmen yanağımda varlığı belli bile olmadı, sedefli pırıltısıda cabası... baktım ben bunu gönlümce kullanamıycam götürüp geri verdim, üstüme odaklanan şaşkın bakışlar fenaydı... Geri veren tek benmiyim? diyince görevli kızlar -Evet, dediler... :)) Yerine essencenin home sweet home kolleksiyonundan bu pembeli allığı aldım, üstede parayı tamamlamak için ten rengi oje beraber geldi... (toplam oje sayım 19a filan çıktı, dedim ya blogger olmak fena) 

İkinci Sephora seyrüseferinden aklıma taktığım mineral pudrayı aldım  extra indirmden yararlanabilmek içinde siyah oje, bol simli çıkan kalem ruj ve kompakt pudra, birde çizgi doldurucu krem aldım... bu tarz bir ürünü ilk kez kullanıyorum, mimik çizgilerini dolduruyor galiba... diğer ürünleri henüz denemedim...

Çok istediğim Golden Rose Jolly Jwels serisinden 115 numarada kolleksiyonuma katıldı, bi hevesle aldım ama pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim :( simleri saydam bir sıvı yerine beyazımsı tuhaf bir renkle şişeye doldurmuşlar buda parlaklığını öldürüyor, üstüne parlatıcı sürüncede bu sefer zor kuruyor hatta ojede bozuluyor... almasamda olurmuş. Diğer ojeler Sephora siyah ve cecille deodorantla verilen hediye bir bordo oje... bundan iki tane oldu, fazla olan arkadaşa hediye olur artık... 

Pembe Kutulu el kremi watsonsdan, gül esanslı şirin bişey yılbaşı için arkadaşlarıma minik kozmetik ürünlerinden oluşan set hazırlamıştım, epeyce bir sayıda bu kremlerden aldım, birinide kendime sakladım, ambalajı o kadar güzelki, kullanmayada kıyamıyorum...


Yine bolglarda görüp şekline şemaline vurulduğum The Body Shop japon kiraz ağacı özlü vücut kreminide indirimde bulunca aldım, kokusu gerçekten çok güzel, bende beğendiğim ambalajları atamama takıntısı var, bu krem kutusuda sanırım ömür boyu benimle ... zaten iyiki almışım, ürünün içeriği aynı kalacak ama dış görüntüsü yenilenecekmiş, yanisi trene son vagondan binmiş oldum... 

TBS Dudak balmı zencefil özlü, zencefili her türlü severim, yoğun ve keskin bir kokusu olsada beni rahatsız etmiyor, vanilya yerine bunu tercih ettim, koku ilk sürüldüğünde hissediliyor sonra ucup gidiyor, üstüne ruj uygulayıncada altta hoş bir parlaklık veriyor, elimin altında tutup hergün kullanıyorum...

I Love... dudak parlatıcısınıda yine kokusu sebebiyle aldım gördüğüm en güzel kokulu parlatıcı budur... henüz kullanmadım, koklayıp kendimi avutumakla yaza kadar bekletiyorum :)

8x4 Gratiste indirimdeydi, bu ürünlerden bittikçe alıyorum, kokusu en hoş olan buydu, içerikleri yüzünden istemedende olsa alıyoruz bunlardan, fakat gönül rahatlığıyla kullandığımı söyleyemeyeceğim... :(

en sonda çayağacı yağı aldım Rossmandan, buda indirimdeydi (5 lira) kullanma talimatında "temizleme sütüne ve toniğinize katın cildi yumuşatır, siyah lekeleri temizler ve ciltten uzaklaştırır, oluşumunu önler vs." yazıyor, ama kokusu çok ağır :( evde pek beğenilmedi, zeytin yağına karıştırıp masajda yapılıyormuş, çayağacı yağı cilde çok faydalıymış deneyelim bakalım...


ocağımıza incir ağacı diken, Gratis, Watsons ve Rossman arasında mekik dokuyup duruyorum, neyseki boyner ters yerde ve gitmemeye çalışıyorum... kolay ürün bitiren biri değilim, alınanlarıda kullanmaya gayret ediyorum...

sağlıklı günlerde kullanmak dileğiyle...










9 yorum:

  1. Cok haklisin canim kesinlikle bloglari takip etmek cok sakincali, insanin cani cekiyor valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Dimi Aylicim, ürünleri tanıyinca rafta elimle koymuş gibi buluyorum, Kendimede bahaneler bulup alıyorum... Kesin bizim görmediğimiz siberblogotik bir mikrop olmalı... :))

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini.Çok güzel hepsi.
    Makyaj üzerine blog yazmak hiç iyi fikir değil :( farketmeden alışveriş bağımlısı oluyorsunuz - ama bir kadın kendini biraz şımartmalı bence.Bu kadarını hak ediyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kesinlikle, mesele almakta degil zaten, o kısımda sorun yok, mesele Bitirebilmekte, eskiden yoktu şimdi sebmoller filan koymuşlar sukadar sürede bitirin diye... Ah bide bitse *.*

      Sil
  3. O krem bende de olsa kıyıp ta kullanamazdım. Ne kadar şirin. Hepsi çok güzel güle güle kullan Gülbeşekercim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kybelecim, Watsons yılbaşı uzeri böyle minik hediyelik seyler getirdi, verdigim arkadaşlarda cok beğendi, banyo süsü oldular..:))

      Sil
  4. jewels serisini ben de çok beğenmedim golden rose 'n Paris ojeleri daha iyi bence.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan..blogger olmak çok masraflı iş..hele de alışveriş potansiyeli varsa..Kiraz ağacı kokulu vücut losyonu ve parfümünü ben de aldım..gerçekten çok güzel kokuyor. Yeni blogger olarak,destek, değerlendirme ve paylaşım istersen bana da beklerim. www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Deminden beri gelmenin yollarını arıyordum... ツ

    blogerda eski olmama rağmen çok kullanmadığım için yol yordam nedir bilmiyorum...

    güzel dilekler içinde ayrıca teşekkür, şimdi ışınlanıyorum...(ツ)

    YanıtlaSil

taş

taş