20 Şubat 2013 Çarşamba

Bekleyenler... ツ


 ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-40826408.gif
Fikir nasıl bilmiyorum ama, Bitenler yazısı yazamadım bari Bekleyenler yazısı yazıyım dedim ツ ....

Artık bunlar blog yazmanın faydalarımı yoksa dezavantajlarımı? anlamadım gitti... 


böyle bir kutu dolusu malzeme, kullanıyım diye beni bekliyor


Durumum vahim, yoktu benim böyle şeylerim... yedekte birkaç ürünüm olurdu ama böyle kutu dolusu ilk defa oluyor... *-*

Ama artık yeni şeyler almıyorum daha doğrusu Alışveriş için kendimi 8 Marta odakladım...Kararlıyım The Balm standını gidip ilk ben yağmalıycam özelliklede far paletlerini...

Bekleyenler arasında en yoğun nüfusu Avonlar işgal ediyormuş...

daha bu fotoğrafa girmeyi unutmuş ikide büyük banyo köpüğü var... bide bu tabi
aslında Argan yağından ziyade bu onarıcı serumu istiyordum, neyse oda geldi evime rahatladım ... Yazın bol bol vücut losyonu/yağı kullandığımdan Avonlar kışa kalmazlar... 


Makyaj temizleme mendillerini çok severek kullanıyorum, yakın zamanda en az bir paketi biter...

Nude şampuanım bitmek üzere Martla birlikte Yves Rocher şampuana el atarım ama body butterı bekleyecek, beklerken yanına başka kardeşleri katılmasa bari


TBS Bronzer yine yazı bekliyor, föndeten neyi bekliyor bilmiyorum BB krem kullanmaya çok fena alıştım, sanırsam bu epey bir süre daha bekleyecek(ambalajı açılmadı), essence kapatıcıya sıra gelsin diye diğer iki kullandığım kapatıcıyıda bol bol sürüyorum ev gözaltı kapatıcısı dolu, ama aklım hala almakta :(


Şu üçlüdende en çok takma kirpikleri kullanmak için sabırsızlanıyorum, buda hayatımda ilk defa olacak, biri evlensede kullansam

 
şimdi soruyom kendime -bunca yedek ürün varken yenilerini almak istemenin ne anlamı var?...


sizinde bekleyen ürünleriniz varmı? Varsa onlarıda merak ediyorum ... 
Bitenler yazısı yazıyoruzda bekleyenler yazısı niye olmasın? sizde yazın okurum valla..

Gifler - Hareketli Gifler - Hareketsiz Gifler MSN İfadeleri (Emoticons)-73e4317106057zk.gif




.............................

15 yorum:

  1. hem de o kadar çok var ki bekleyen ürünüm ben de kararlıyım bekleyeceğim 8 martı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =)) sorma Audreycim gunleride saymaya başladım 16 güncük kaldı, Gratis beklediğim indirimi yapmazsa cok fena şapa otururum ama :)) kenara uç bes bisey koydum, köküne kadar harcıycam

      Sil
  2. Canım,maşallah!Kullan,kullan bitmiyor.Şekerim,onları satabilirsın mesela.Boş durmaktansa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini severek aldım, kullanirimda, belki vucut losyonlari bitmez onlarinda emniyet ambalajı açılmamış zaten, satmak değilde canim Belki ilerleyen zamanda hediye çekilişi yaparım diye düşünüyorum, bakalım KISMET tabi =)) sizde yazın yav, kenarda neler var cidden merak ediyorum

      Sil
  3. bekleyenler yazısı güzel olmuş :) hep bitenler olacak değil ya..hepside kullanılabilecek güzel şeyler ama...ben şöyle küçük bir çözüm buldum..aynı şeyden 2 tane olanları spor çantama atıyorum (şampuan,vücut kremi vs...) hem aklım kalmıyor hemde hepsini aynı anda kullanmış oluyorum :)))

    YanıtlaSil
  4. Dimi :)) bitenler var alınanlar var bide bekleyenler olsun dedim Demetcim, bunlardan sırası gelen kullanılacak zaten, blog sahibi olmanın diğer bir avantajida el alışkanlığı vermesi, hep bişeyler sürmek istiyorum, (+-) durumu yani... :))
    Kisin capraz asılan küçük çantalara alıştım keske dediğini yapabilsem, yaza diyelim insallah

    YanıtlaSil
  5. bekleyenler yazsını bende sevdim :)
    benimde kenarda bekleyenlerim var :)

    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ben de mi yazsam acaba böyle bir yazı? O kadar çok bekleyenim var ki 5-6 mascara bir o kadar allık kremler pudralar. bir süre sonra hastalık oluyor ben uyarayım da. O yüzden stokçuluk yapmamak en güzeli. Mesela ben o bekleyenler yüzünden 8 Martta da alışveriş yapmayacağım :(
    Bu arada Avon ürünlerinde sağ taraftaki kremin ambalajı ne güzelmiş :)
    (Yorum ayarlarında kelime doğrulama var, yorum yazmayı epeyce zorlaştırıyor. Bir çok kişi kelime doğrulama gördü mü yorum yazmaktan kaçınır. Kaldırırsan daha çok yorum alabilirsin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen düzelttim teşekkür ederim :))

      Sizde yazın bekleyenleri, merakla okurum.
      8 Martta daha cok far paleti kalem fırça tarzı seyler alicam, bunlarla alakasız yani. Malum ihtiyaclar sinirsizdir demişler, hem sınır koyunca ters tepiyor =))

      Sil
  7. Güzel bir paylaşım olmuş.Ellerine sağlık canım.Blogunu izlemeye aldım canım.Bana da beklerim..İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaza formda girmek için diyetisyenden randevu aldım, Geliyim gelmesinede bu benim pek yararıma olmiycak biliyorum :))

      Tabikide geliyorum, izlemeye aldığınız icinde cok teşekkürler =))

      Sil
  8. hangi bb kremi kullanıosun tatlım merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Garnierle başladım sanırım onunlada devam ederim Cansucum... Garnieri Makyaj Günlüğünden sevgili Haticenin beğenisiyle almıştım, benimde cildime tam uydu... Yağlı ve sivilceye yatkın ciltlerde çok iyi sonuç vermiyormuş, normal ama kuruya dönük bir tenim var... fondöten hiç sevmem, mecbur kalmadıkçada sürmem, bu bb leride renkli nemlendirci gibi görüyorum...
      kim çıkardıysa allah razı olsun :)

      Sil
  9. Üslubunu çok beğendim ben senin çok şeker. :)
    Ayrıca maşallah bunlar kullan kullan bitmez yahu.Guess'in parfümlerini çok seviyorum ben,bu nasıl ki acaba hiç kullanmadım?

    Bende beklerim kii :)
    tekaska.blogspot.com
    Öpücükleer

    YanıtlaSil
  10. =)) şekerim ben dimii? ... Nicim sekerli blog ismim sekerli, yazılarımda şekerli e daha ne istiyim *.* sagol tatlım

    Guess parfümü valla ben anlamadım :(( Boyner'de stand indirimindeydi almadan testeri bileğime sıkıp tüm avm yi turladim koku değişti dönüştü harika bisey oldu, üstelik kalicida, ama aynı etkiyi evde vermedi, kenara koydum yazı bekliyor... Hoş bir çiçek kokusu var(vanilyasiz) kokuda bazi vanilyali seyler bende bulantı yapıyor, Bu sebeple cok dikkatle secerim.

    YanıtlaSil

taş

taş