28 Şubat 2013 Perşembe

Çeşit çeşit Makyaj Çantaları...





Merhabalar

İşte bunlar benim takıntım...
güzel "Makyaj Çantalarına" asla dayanamıyorum

nette gezinirken yeni modeller için bi bakınıyım dedim... *-*

farkında olmadan taa amerikada bi siteye sörf yapmışım, gözlerim yerinden oynadı binlerce çeşit makyaj çantası vardı... içlerinden bazı beğendiklerimi bloğumdada paylaşıyım istedim... 

en bi çok bayıldığım bu oldu...


Fermuar yeride ayrı bir güzel... tabi hemen evdeki takı kutusuna el atmak farz oldu, tam olarak böyle olmasada benzer şeyler bulabilirim...

 diğer beğendiklerimde sırayla gelsin...
 Çicek renklerindeki canlılığa bayılınır... gerekli olan tüm makyaj malzemelerini kolaylıklada alır bence...


Buna benzer bişey bendede var, yanımda taşımaktan ziyade yedek bekleyenleri koyuyorum... ama tabi bu daha güzel...


Bu çantadaki renklerin uyumu çok hoşuma gitti ... benzer kumaşlarla kolaylıkla dikebilirim... küçükte bir çiçek ekledimmi yakın görüntüyü verir...

sanırsam bana ufukta bir "kenyap" projesi göründü (dıy nedir arkadaş yav? protesto ediyorum =) )
ah işte beni en çok üzen bu oldu :(... yaz başında semt pazarında üç liraya beş liraya bunun gibi ne çantalar satıldıda burun kıvırdım almadım, aynı trend bu senede olur inşallah... küçük bir valiz gibi, doldur içini gitsin, tam seyahatalik... bununda renk uyumuna bayıldım ama dikmesi zor bir model(fermuar dikmek benim için bir işkence, iki kulağını asla bir araya getiremiyorum)


ve yine çiçekli minik bişey   tam çantaya atmalık, böyle minik çantalarında yeri ayrı, tamam içi çok ürün almıyor ama buda lazım... mavi mavi yerim seni...


E hadi buda son olsun, bana kalsa hepsini alır gelirdimde, haddinden çok fazlaydı ...

Biliyorum basit ve sıradan bir model ama değilmiki makyaj çantası, karşıma çıksa affetmem alırım

işte bu sebeple bloglarda en bi merakla okuduğum yazılar makyaj çantamda ne var türünde olanlar =) ...

Sizi bilmemde ben sabırla 8 martı bekliyorum, az kaldı diyip kendimi avutuyorum... Gratis, watsonsons ve diğer markalar hayal kırıklığına uğratmasa bari... hoşçakalın

 


 .............................

9 yorum:

  1. En baştakini çok beğendim :) hangi sitedeki bu??

    YanıtlaSil
  2. en sondaki dudaklı modele hasta oldum.. evet hangi site bu??

    YanıtlaSil
  3. İste korktuğum soru :))) unuttum

    En güzellerini ben getirdim zaten bosverseniz olmazmı? :) bi bakiyim E harfiyle başlıyordu, bulmam farz oldu *.*

    YanıtlaSil
  4. Bulduum =))

    Hepsi degil ama cogu burdaydi

    www.etsy.com

    Cosmetics bags başlığı

    YanıtlaSil
  5. İlk çanta muhteşem. Bayıldım, bende olsa kullanmaya kıyamam herlade :))

    YanıtlaSil
  6. hepsibirbirinden güzellllll al beni diyorlarr

    YanıtlaSil
  7. bende çok seviyorum makyaj çantalarını, ilk çanta gerçekten çok güzelmiş:)

    Takipleşmek dileğiyle bende beklerim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. hepsi birbirinden güzel modeller..

    YanıtlaSil
  9. Evet bencede çok güzeller, artık bu postun etkisiylemi nedir bilemiycem, evdekilere sanki azmış gibi iki tane daha ekledim... :))

    YanıtlaSil

taş

taş