18 Şubat 2013 Pazartesi

Faydalı bilgiler... # 1



Tekrar Merhabalar...  :)

Nicedir aklımda olan bir öneriyi, rossmanın kataloğunda görünce yazmak farz oldu...

İnsana faydanın nerden ne zaman geleceği belli olmuyor, bazen biri söylüyor bazende önümüze çıkıveriyor
bu vücut bakım losyonu benim cilt sorunlarımın %50sini çözdü, bu kadar memnun kalınca tecrübemi bloğumdada paylaşıyım dedim.

Öncelikle şunu yazıyım, Ben doktor reçetesiyle aldım, yazın memlekete giderken sert kaynak suyundan dolayı ellerim ve ayaklarımın çatlayacağını bildiğimden dermatologdan buna iyi gelecek bişey istedim, sağolsun oda bu şahane losyonu yazdı...



Ürederm Losyon o kadar güzelki başladım tüm vücuda peyder pey kullanmaya deniz sonrası yanan ten kuruyor tabi, onu giderdi, elastikiyeti arttı, pırıl pırıl parlattı, sürekli yan yatmaktan dolayı boyun ve dekolte bölgesinde gördüğüm ufak tefek kırışıklıklar vardı sürdüm onuda giderdi(mucize gibi hemde), 1 yıllık bir ameliyat izim vardı kızarıklığı hala duruyordu onada kullandım, püüfff kızarıklık uçtu gitti, çekinerekte olsa yüzüme sürdüm, işte asıl mucizeyi orda gördüm, nemlendirmeyi had safhaya çıkardı, cildin dokusunda sıkılanma, yüzümde sağlıklı bir parlaklık, sanki iki üç yaş gençleşmişlik hissi...

 
Bu kadar faydasını görünce sürekli elimin altında tutuyorum ve limitsiz kullanıyorum, en küçük bir zararınıda görmedim...


 
Tabi reçetesinide okudum, kerameti meğer şuymuş: cilt dokumuzda belli bir oranda üre varmış(kanda olanı biliyordum, bunu bilmiyordum)... bu kremde işte ciltteki üreyi takviye ediyor...

derken geçen gün rossmanın şu yüz krem tanıtımınıda görünce *-*

Ürenin kerametini anlamış oldum... :) tabi sizinlede paylaşmak farz oldu.


benim gibi nemlendirici delisi olan her bayanın seve seve kullanacağı bir ürün, aşırı kullanmamak kaydıyla hiçbir yan etkiside yok(reçetede öyle yazıyor)... 

iki türlü çözeltisi var biri yağ, diğeri su... bendeki yağ içinde üre çözeltisi, daha hafif olsun diyenler su içinde üre çözeltisinide alternatif olarak alabilirler...




Hoşçakalanız...





.......................

5 yorum:

  1. ürederm gerçekten güzel bir ürün ama kremleri bilemedim şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün rossmanda özellikle standda baktım, serinin üre katkılı vücut losyonuda var. Eczaneden kendisini alıp kullanıncada aynı kapıya çıkmıyormu? çıkıyor bence, yanisi Ürederme devam :))

      Sil
  2. MRB CNM ÇEKİLİŞİME BEKLERİM:)
    http://cansuandic.blogspot.com/2013/02/stonebabe-hediye-cekilisiii.html

    YanıtlaSil
  3. bu blogla karşılaştığıma cok sevindim paylaşım için tesekkürler.bu ara ellerimde aşırı kuruluk var zaman zaman puş pul oluveriyor.alıp bu ürünü kullanacağım.

    YanıtlaSil
  4. İnanın bende en çok bu yoruma sevindim :)) umarım benim gördüğüm faydayı sizde görürsünüz, evden eksik olmayacak bir ürün bence bu, tıpkı Bepanthen gibi

    YanıtlaSil

taş

taş