1 Şubat 2013 Cuma

Ocak ayı favorileri...


Azıcık güneşi gören blogger hemen fotoğraf çekti 

İyi olduğunu düşündüğüm bir digital fotoğraf makinem var sanıyordum, sözde 8mp çözünürlükte ama cep telefonum ondan daha net fotoğraflar çekiyor bunlarıda o çekti ... 

Toplu olarak böyleler


Ocak soğuğunda çok makyaj yaptım diyemem, elim çoğunlukla bunlara gitti, bazılarınıda bitirmek için özellikle kullandım, güle güle gidenler kulübünde inşallah yerlerini alırlar...

1. Saç uçlarına Avonun argan yağını kullandım, ama gözüm diğerinde, bitsin tekrar almam sanıyorum. Olağanüstü bir tarafı yok bence...yan yattığından pek belli olmuyor, ürün yarılandı

2. TBS allık, bunu unutmuşum bir kenarda neyseki açmamışım, allık fırçamı yenileyince aklıma geldibu allık Hot Mamanın aynısının tıpkısı, onu geri verdim diye içimde üzüntü kalmıştı, meğer varmış bir hikmeti.. :))

3. TBS zencefilli dudak balsamı... bunuda bol bol sürüyorum

4. Essencenin far bazınıda hep kullandım



5. Son indirimden aldığım sephora kahverengi rimelde yeni gözdem oldu, ağır ve fırçaya bol gelen rimelleri sevmiyorum, buda biraz kuru gibi ama düzelir diye umuyorum.
Bazı rimeller ilk açılınca güzel olmasalarda zamanla kıvamını bulup rayına oturuyorlar.


6. Sephoranın sculpting diskinden aydınlatıcı kısmınıda bol bol kullandım, kokusuna bayılıyorum zaten  pudra ve bronzera fazla dokunmadım, niyeyse soğuk havalarda pudra kullanmak içimden pek gelmiyor. Bide ürün kocaman nasıl bitecek bilmiyorum... 

7. Mangonun Adorably parfümüde bitsin diye Ocak ayında hep elimin gittiği ürün oldu, kalıcı ve baharatlı/şekerli bir koku  dibinde biraz kaldı, eskiden parfümleri bitince atardım, şimdi kokusunu unutmamak için çok az miktar bırakıp arşive kaldırıyorum... buda tuhaf ama yeni bir huyum. Bu 6. şişe olacak... 

ve işte asıl ocak ayı gözdem bu 
8. The Balm Ima goodkisser ruj, Kendi çektiğim resimde rengi hiç belli olmadı :( bende sanal alemde bunu buldum, makyaj ürünlerinde asıl rengi fotoğrafta vermek gerçekten çok zormuş, dudakta doğal ve dikkat çekici duran bir ruj, her gören rengini soruyor, bence somonla, pembe arası bişey... şubattada kullanmaya devam diyorum.


 
9. Gratisten yine bloglar sayesinde araştırıp aldığım saç temizleyici spey(kuru şampuan diyorlar ama neresi şampuan anlamadım)... piyasadakilerin en iyisi buymuş, benim kuru şampuan tecrübem bununla başladı, fenada değil galiba, bolca püskürtüp biraz bekliyorum sonrada fırçalıyorum, kokusu hoş, günüde kurtarıyor...

10. Garnier BB krem, en çok bunu kullandım, tam kış ürünü bence, bitmeden yedeklemeyide düşünüyorum, resmen gözümün bebeği oldu, cildin inanılmaz güzel görünüyor diye binbir çeşit iltifat alıyorum... "daha önceleri neredeydiniz" şarkısını kendisine ithaf ediyorum... 

11. Nemlendirici olarak La Roche Hydreane nemlendirici kullandım, niyedir bilmem yüzünde hiç sivilce çıkmayan bende aniden artan sivilcelenme oldu :( buna bağlamak istemiyorda, bir ay daha kullanıyım öyle karar veriyim diyorum.

12. Primark Makyaj temizleme mendili, yedekte bekleyen iki paket açılmamış mendil var, bitsin artık, kokusu çok ağır geliyor bana, neyseki üç tane filan kaldı, bitenler klübünde yerini alacak.

13. Benrinin bayıldığım makyaj temizleme çubukları, göz kalemi düzeltmede bir numaralı yardımcım,  

Fotoğrafa girememiş, göz kalemi olarakta avonun glimmerstick serisinden yeşil olanı kullandım...

far fazla kullanmadım

ve bitti...


........................


 

7 yorum:

  1. Saç temizleyici sprey/kuru şampuan ben de almayi düşünüyorum.Çok anlattılar onu.Peki Essence far bazı nasıldır?Bir yazın var mı onunla ilgili?

    YanıtlaSil
  2. Essenceden yana özel bir yazım yok maalesef, elimdeki essencelerle ilgili bir post hazirliyim diye düşündüm, yağlı cilde sahip olanlarda cizgilenme yapıyormuş, bende olmadı, normal bir cildin varsa hiç düşünme al canim, hele indirimde bulursan dahada şokella olur :))

    YanıtlaSil
  3. Birde duyurum olsun :)) gratiste Garnier BB krem indirime girmiş 14,75 lira olmus almak isteyen bu fırsatı kaçırmasın bence, açık ton istiyordum aldım cok şükür. İki rengi karıştırarak kullanmayı düşünüyorum, ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garnier in BB kremini kaç yere baktım açık tonunu bulamadım hemen tükeniyor ya çok merak ediyorum.Takipteyim Benim blogumada beklerim
      kelebeketkisi39.blogspot.com
      sevgiler

      Sil
    2. Evet tatlım, Garnier sayemizde köşeyi dönmek üzere... ツ

      Benim gibi fondöten sevmezlere BB krem gibisi yok... dün yine arkadaşlarımın haksız iftiralarına uğradım, "botox yaptın" diyorlar, ya yok sadece bb krem sürdüm diyorum inanmıyorlar... :)

      ilk bb krem tecrübem garnierle oldu, sanıyorum şanslı bir başlangıç yaptım...

      Sil
  4. Ne güzel şeyler kullanmışsın öylee.Essence in far bazına bayıldım.Ve rujun çok hoş görünüyor.Garnier in BB kremi cidden hemen tükeniyorum.Bende onu kullanıyorum.Çok işime yarıyor..

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil

taş

taş