14 Şubat 2013 Perşembe

Ürün incelemesi...


 ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-860br900.gif

Merhaba...

Sephora indiriminden kofre halinde aldığım Göz Kremini o gün bu gündür düzenli olarak kullanıyorum...

Sıra geldi hakkında fikir beyan etmeye...

Herhangi bir Göz kreminden çok yüksek beklentiler içinde olmadım hiçbir zaman...
ama istediğim tek birşey var... NEMLENDİRSİN

Krem bu işlemi gayet güzel yapıyor, küçük bir miktarı iki gözede yeterli geliyor, sürdükten sonrada kadifemsi bir yumuşaklık sağlıyor, aydınlattı, kırışıklıkları açtı diye bir şey söyleyemem, işin bu tarafınada bakmadım açıkçası(bunu yapacak bir kreminde icat edildiğini sanmıyorum)... ama gönül rahatlığıyla kullandığım bir göz kremi çıktı kendisi, alırken bu kadar çok seveceğimi tahmin etmemiştim...


cildimin temiz olduğu zamanlarda ve aklıma her geldikçe sürüyorum...


Gönül rahatlığıyla sizede önerebilirim... 

Kofrede birde yüz kremi vardı, işte onu bekletiyorum, sanırım yapısı kış için pek müsait değil, sürünce yüzümde kalıyor, emilmiyor, birde küçük tüyo, bu tarz slikonumsu yüz kremlerini elin üzerine alıp bir miktar dağıttıktan sonra yüze uygulamak gerekiyormuş, hem elin ısısıyla yumuşuyor hemde kullanma stili anladığım kadarıyla böyle, cilt bakımı eğitimi almış bir arkadaşımın tavsiyesidir... denedim yes to nemlendiricide işe yaradı, ama yinede yaza bıraktım kendisini...  

ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-95612925.gif

Bu aralar şansım cilt ürünlerinden yana pek yaver gidiyor, aldıklarımı genelde beğeniyorum...

diğer bir sevdiğim üründe Avonun bu nemlendirici Yüz maskesi...


Nemlendirici Krem alışverişine hediye olarak verildi valla böyle hediyeye can kurban...

Benim yüz yıkama şeyleriyle aram hiç yoktur, gözlerim hassas olduğundan yıkarken nasıl oluyorsa artık hep gözüme kaçar, bu sebeple pamukla silinen ürünleri tercih ediyorum. Tüpün üzerindeki Kullanma talimatıda aslında öyle, iki şekilde kullanabilirsiniz yazıyor, maske gibi ve yüz temizleme ürünü gibi, 

ben banyodan hemen önce yüzüme maske şeklinde sürüyorum, ciltte kalması için önerilen süre azami 5 dakika...
Saçıma ilk şampuanı yaparken yüzümde kalıyor, yalnız bu arada verdiği bir ferahlık var, naneli maneli, böyle ifil ifil ... sonrada dairesel hareketlerle pütürcükleri yedirip bir güzel duruluyorum, nemlendirmeyi daha o anda hissettiriyor... 


kıvamı ve yapısı şöyle... içinde mavi tanecikler var, kokusuda çok güzel...
evime öylesine gelen ama çok sevdiğim bir krem oldu, alışkanlıkta yaptı her banyodan önce kullanıyorum... 

böylelikle ilk ürün incelemesi yazımıda yayınlamış oldum...

güzel ürünler bizimle olsun...



.........................

4 yorum:

  1. Allah daha nice yorumları nasip etsin canım güzel inceleme olmuş
    kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Guzel dileklerine cok teşekkürler tatlım :)) Aakında aceleyle yazdım fiyat/urün icerigi filan giremedim beğendiysen ne mutlu bana... Bloglarda bu tarz yazilarida severek okuyorum, iki üründe benden gelsin dedim

    YanıtlaSil
  3. bu yes to blueberrys serisi ile yes to carrots arasında tereddütte kalıp carrots aldım.. ama bu da olabilirmiş.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol Audreycim aynen öyle seve seve kullanıyorum, hani bitince arkasından uzulunecek seyler vardır ya Buda ondan... Kokusu kıvamı tende bıraktığı kadifemsi hiç cok cok guzel, yani tekrar alınabilir. Yes to lar meger güzelmiş :))

      Sil

taş

taş