11 Mart 2013 Pazartesi

8 Mart ganimetleri ...

 


Yeni bir haftanın yeni gününden kocaman bir Merhaba....

Yine sona kaldım... Çoğumuz 8 martta neler almış çoktan yazdılar bile, hepsini tek tek vede  ilgiyle okudum hafta sonu yoğun geçince banada yazmak bu güne kısmet oldu... 


Neler aldım? veya istiyorum listeme sadık kaldımmı dersem, coşkuyla bir EVEEETTT  derim, ama anti parantez Battım ... meğer ne çok şey istiyormuşum.



 
Biraz karınca kararınca para koymuştum kenara, onu The Balm standında afiyetle sıfırladım, daha bişey almıycam derken Boynerde Bourjois standı ve % 50 indirim çıkmasınmı karşıma? bu fırsatı bir daha zor yakalarım diyerek bu markadan istediklerimide aldım... Yani gönül rahatlığıyla yaza kadar sürecek almama orucuna girebilirim ...


Aldıklarımın çoğu bourjuoisin bu makyaj çantasının içinde... Üç ürün alana çok kullanışlı bu güzel çantayı hediye verdiler yumuşacık ve arkalı önlü cepleri olan bi çanta


gelelim çantanın içindekilerin açılımına... 
Alışverişime Gratisten The Balmla başladım :
Sanırsam Evren para harcamamdan yanaydı ne istediysem buldum. Bahsettiğim gibi caddeye gitme fırsatım oldu, ve ilk girdiğim Suadiye şubesinde The Balm standı dolu doluydu, listemin başında Nude palet vardı, nitekim aldımda ama aklım bu Shady Ladyde kaldı, sürekli al/ver yapıp vicdanımı bir süre kemirdikten sonra bir saate kalmadı Nude paleti iade etip bu şhady ladyi aldım. Farların renkleri çok güzel, hepsini sırayla parmakladım tabi, Balmın farları gerçekten kaliteli boşuna övülmüyor, evdekilerle kıyaslayınca farkı anlayabiliyorum. Sexy Mama gibi transparan bir pudrayada ihtiyacım vardı, Cabanaboyunda hafif ışıltılı ve gülkurusu rengine bayılarak aldım, pudra fırçası yine bana çok lazımdı, ruj olmasada olurdu ama malum nude modasına bende bir yerinden katılıyım dedim, pink lemonade parlatıcıda ihtiyacım olmamasına rağmen bi baktım çantada... neticede "hayvanlar üzerinde test yapmayan" bu güzel markaya ait ne istediysem almış bulunuyorum Gifler - Hareketli Gifler - Hareketsiz Gifler MSN İfadeleri (Emoticons)-20050205010405k160gw.gif... 
Alışverişimin burda bitmesi gerekiyorduki zaten durmuştum, çok başka bir sebeple Boynere girince kendimi bourjois standının önünde buluverdim. Neyse bunada pişman değilim, Üç ürüne çanta hediyesiyle beraber yine çok istediğm Healty mix fondöten, pudra ve gözaltı kapatıcısını seve seve aldım, rimelde hem indirim hemde fotoğrafta görünen kalem kampanyası vardı, minik bir kutu içinde bu ikiliyide almış bulundum, önce pişmanlık duydum ama rimeli dün deneme fırsatım oldu, uzun zamandır kullandığım en güzel rimel budur diyebilirim kaleminde sürümü çok rahat ve gözaltında kayıveriyor, en hoş tarafıda kömür karası değil, laciverte çalan bir alt tonu var... fondöten ve pudrayı henüz açmadım, conceaları hemen kullanmaya başlıycam çünkü evdekiler gözaltımı kurutmaya başladı. 
Burda Bittimi? bitmedi tabi... Cumartesi günü bloglarda kimler neler almış? diye bakarken yığın yığın makyaj temizleme mendilleri ve cettualar dikkatimi çekti, bir sonraki gün yine bir Gratis ziyareti daha yaptım Benrinin yuvarlak pamuğu, Cala makyaj temizleme mendillerinden bende aldım, ikide cettua yağ emici mendil aldım ama fotoğrafa eklemeyi unutmuşum, şimdi yazarken aklıma geldi,  ayrıca kayısı ve buğday yağı aldım... 

İndirimde olan Bee Beautyden kokusunu çok sevdiğim losyonu, sally hansenden 8 liraya inen koyu bordo ojeyi ve essencenin bittimi bir daha bulamayacağım nar çiçeği ojesinide alarak alışverişimi nihayet noktaladım...

Aldıklarımın tümünü çok sevdim, tabikide faturalara bakmamaya çalışıyorum içlerinden merak ettiğiniz varsa ayrıntılı yorumunuda yazarım... 

Bourjois rimeli yazmak içinde sabırsızlanıyorum... bir sonraki postum bu şahane rimelle ilgili olsun istiyorum...


Watsonsa yolum düşmedi, içten içe üzülsemde olmayan faturasına bakıp seviniyorum... ne yapıyım onunda hatırı bir sonraki indirime kalsın...


 


..........................

12 yorum:

  1. Essence ojenin rengini ben de çok seviyorum ama sanırım henüz sıra gelip de süremedim :D
    Shady Lady paletin bu çeşidi bende de var Nude Tude'dan çok daha büyük far boyutları ama bana biraz pigmentsiz geliyor bu palet, parmakla dokununca ve uygulayınca rengi çok yoğun ama fırçayla daha hafif oluyor ama Balm Jovi'nin o minicik farları daha fazla renk veriyor :)
    The Balm'ın gloss'larına aşığım kokuları çok güzel, bu indirimde ben de bir ruj aldım alacak başka da bir şeyim kalmadı herhalde :) cocoa my coconut rengini de tavsiye ederim dehşet kokuyor ;)
    Pamuk, aseton ve makyaj temizleme mendilinden evde adım atacak yer kalmadı :D Bir de elimi kaldırsam vücut kremlerine değiyor ama ben yine de hızımı alamadım Body Care&Spa markasının 500 ml'lik 2 koca vücut kremini aldım elime sıkıp sıkıp bal kokluyorum! :D Bir dahaki indirimde bunu da tavsiye ederim, hani şu minik el kremlerinin markasından..
    Alışveriş yazılarına neden bu kadar bayılıyoruz sence? Ben de eve gelir gelmez yazdım :D Başkalarının yazılarını görünce de 24 saat açık bir Gratis olsa evin yanında, kalkıp gidip bir tur daha alışveriş yapasım geliyor! :D

    YanıtlaSil
  2. :)) Body carei biliyorum, minik el kremlerinden üç çeşitte var bende, harika kokuyorlar, iyiki büyük boyu olduğunu farketmemişim, tutar onuda alırdım, neykesi indirim bitti... :))

    Shady Ladyi almasam gece uyku tutmazdı her halde... Nude bana gramaj olarak çok küçük geldi(sanki hayatımda far bitirmişlim varda :P) nefis işte... alışveriş yazılarına nasıl bayılmayalım Seçilcim, okuyup okuyup -ay bende alıyım, dedirten yazılar bunlar... ikinci gratis seferine bu sebeple çıktım. evde 6 paket açılmamış makyaj temizleme mendili var *-* ...

    aman diyim gratis firması okur bu yazdıklarımızı nöbetci eczane misali nöbetci mağza açar neme lazım, ağzımızdan yel alsın...

    yaza kadar bir çöp bile almak yok... kesinim kararlıyım... :))

    Neler almışsın okumaya geliyorum... *.*

    YanıtlaSil
  3. benim bütçemde 8 mart depremini yaşıyor:)
    bir ay hiçbirşey almama kararı aldım, tesellim bu...
    bourjois'dan healthy mix fondöten ve concealer almak için watsons'a uğradım.hiçbirşey kalmamıştı standtta.keşke bende boyner'e gitseymişim diyorum şimdi.genelde hep koyu veya çok açık renkler kalmış ellerinde.istediğin renklerini bulabildin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğim rengin ne olduğunu bilsem buldum derdim, mağza ışıkları buna fırsat vermiyor, eve geldim, fondöteni koyu buldum mesela, eskiden olsa karaları bağlardım gerçi açmadım daha, koyu çıksada garnierin bb açık tonuyla karıştırarak kullanırım diyorum.. gözaltı kapatıcısıda orta ton, onuda açık buldum mesela, Boynerde borjuis olduğunu bilmeme rağmen öylesine girmiştim, istenen ama niyette olmayan şeylerdi bunlar.

      Rimeli çok güzel arkadaşım, hepsi bir yana o bir yana bence...
      nicedir istediğim rimeli bulup kullanamıyordum, galiba BULDUM... :))

      WATSONSa yolum düşmedi, iyikide düşmemiş diyorum, kendimi tutamaz rimmel standından bişeyler alırdım... cüzdanın gerçekten dibini vurdum, eşime faturanın bi kısmını göstermiyorum bu derece yani... ^-^

      Sil
  4. bende bourjois healthy mix fondöteninin 53 numarası var, 52 zaten aylardır hiçbiryerde yok.ürün danışmanları bir iki ay içinde devamının geleceğini söylüyorlar,ne diyelim inşallah.çok iyi çözüm bulmuşsun fondöteni karıştırarak.
    güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  5. cok güzel ürünler almışsın canım güle güle kullan:) rujun rengi güzelmiş bende glosstan aldım. bonjours lara ben denk gelemedim malesef:(
    kuzucum bloğumda mimin var tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ettim :)) Balmdan alacak bisey kalmadı sanırsam, burjuvada denemek için iyi oldu, her kullanan cok memnun...

      Yeni bir mimmi? Nütfen buda sevgili kelebeğin mimiyle aynı olsun, soru cevaplamayı pek sevmiyorum, gelip bakiyim neymis merak ettim +_+

      Sil
  6. Harika ciciler almışsın. Far paleti, ruj, cabana boy, gloss ve fondöten ortak ürünlerimiz :)) Far paletinin çok güzel renkleri var bayılıyorum ben..

    Hepsini güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim bende diğer bloglarda ortak ürünleri görüyorum :)) benim the Balmdan sadece bir rujum vardı, bunları almayı niyete koymuştum, %50 yi goruncede affetmedik...

      Hep beraber güle güle kullanalım arkadasim, sagilikla sihhatle insallah

      Sil
  7. Aman tanrım çok kıskandım.
    Bourjois indirimi en çok istediğim şeydi.O ürünleri denemeyi çok istiyordum.Çok üzüldüüüm şuaan. :(
    Hepsi harika mükemmeeel. :)
    Güle güle kullan ablacım!

    YanıtlaSil
  8. Tatlım sanırsam anneler gunundede bu tarz bir indirim daha olacakmış(eski bloggerlar biliyor), hepi topu 2 ay var, şimdiden para biriktir istersen cok istiyorsan(tıpkı benim gibi) eminim seninde olur :))

    YanıtlaSil

taş

taş