13 Mart 2013 Çarşamba

Bakım düzeni... Mim

 ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-141kn000.gif

Günaydın Hanımlar...

Sevgili Kelebek Etkisi geçen haftadan mimlemişti beni...

Bu post çok aceleye geldi, pek istediğim gibi olmasada kendi düzenimle ilgili fotoğraf destekli mimi yapıyorum...
Aslında Çekmecelerde bölümlere ayrılmış mikemmel bir düzenim yok benim tam aksine raflarda ve makyaj çantalarının içinde yaşıyorum, blogger olana kadarda bi eksiklik hissetmemiştim...
Böyle bir raflı dolabım var, alması geri koyması kolay olsun diye özellikle kapak taktırmadım, en üst katta kullanmadığım çantalarım var, o kısım kadraja girmemiş ışık ayarlamaya çalışırken atlamışım..tuzkicrazyrabbitemo


Bunlarda içinde yaşadığım makyaj çantalarından üçü, genelde gündelik kullandıklarım olurlar, birinde sırf far diğerinde ten ürünleri, rujlarda yine bunun gibi ayrı bir makyaj çantasının içinde oda gelememiş, fırçalarımıda böyle bi kupada tutuyorum. 

Yine gündelik kullanılan vücut bakım şeyleri... Parfüm ve deodorantlar...

Banyoda her türlü ıvır zırıvı doldurduğum dolap... fotoğraflayınca farkettim, meğer içine ne çok şey alırmış... 

editli kısım: vakitsizlikten oje ve rujları ekleyememiştim içime dert oldu iyimi, yine makyaj çantalarında istif haldeler, ojelerin sayısı 28, ha gayret diyorum kendime 30'a az kalmış...
 ojeler sorun değilde, rujların bi elden geçmesi lazım... yedekte üç beş ruj ve parlatıcı daha olmalı... en son saydığımda 23 tü...

Aslında iki adet çekmecem varda onlarda takı ve ortada olmasını istemediğim şeylerle dolu...

Benim düzenimde böyle işte...
Ben kime paslıyım bu mimi bi bakalım sevgili Ayline, Seçile, Nymphe... gönderdim gitti... Beyaz Kedim blogger linki olarak sana ulaşamıyorum böyle bir kaç arkadaş daha var... okuyan ve yapmak isteyen herkeste alabilir aslında...



Sevgiler kucak dolusu...







5 yorum:

  1. Harika canım çok sağol sende benim gibi kozmetik delilisin:))

    YanıtlaSil
  2. Bunlar sadece üçte biri Kelebeğim, yedekleri vaktim olmadığından ortaya dökmedim, ojeleri ve rujlarıda az önce güncelledim... Biri bizi durdunsun yahu :)

    YanıtlaSil
  3. Buna benzer makyaj çekmecem mimi yapmıştım gerçi o düzenim de değişti ama cilt bakımı olayım çok karışık evin her yerindeler :D Şimdi gerçekten istiyor musun bu mimi yapmamı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim yapmışsin artık... Mimlerken gecmis mesajlarada bakmıştım halbuse ^^ gözümden kaçmış, merakta ettim gelip bakiyim çekmecene :))

      Sil
  4. :D:D:D makyaj onerılerı cok hos banada bekellrım sevgıler

    YanıtlaSil

taş

taş