14 Mart 2013 Perşembe

Bourjois Rimel... ve diğerleri


 


Merhabalar...


8 Mart alışverişinde Bourjois rimelden bahsetmiş ve çok beğendiğimikalpsöylemiştim...

yerli bloglara şöyle bir baktımda hiç tanıtımına rastlamadım, uygulamalı ben anlatıyım bakalım nasıl olacak ...

Öncelikle bu rimelin sanal ortamda çekilmiş güzel bir pozunu ekliyim(benim bu çözünürlükte görüntülemem şimdilik imkansız
 
Sonrada  kendime ait hiçbirşeysiz fotoğrafı ekliyimki fikir olsun...
Ben biraz kaş kirpik fakiriyim, yada bana öyle geliyor bakımsız bırakırsam hiç ortada yoklar biraz bakarsamda bolca iltifat alıyorum, anlamadım gitti bu işi ama gerçek fotoğraftaki gibidir
Bunlarda evdeki rimeller, rimel almak biraz şans işi, iyi bir markanın aynı 2 ürününü alsak bile biri iyi biri kötü çıkabilir, bu tamamen dolumla alakalı olmalı... soldaki yeni gözdem Bourjois, diğerleride çok eski sayılmaz kaldiki eskiyen rimeli daha çok severim, sağdan sola: Sephoradan ocak ayında aldığım kahverengi rimel(günlük kullanım için ideal fazlası yok), Clinique highbişey hani fırçanın bir tarafı tarak olan maskarası, durdukça güzelleşti, aldığımda sevmemiştim, benim gibi hafif rimel sevenlere gayet ideal, Essence ald days maskara gerçekten adı gibi günlük ve kirpikleri tane tane ayırıyor bulaşmıyor, yine hafif sade bişey, kirpikte varlığı bile hissedilmiyor, ama akşama doğru akıyor(bu kadar kusur kadı kızındada olur), yine Essencenin multi action suya dayanıklı rimeli maymun iştahlılığıma gem vurup ambalajını açmadığım tek rimeldir, bekliyor şimdilik, Avonun çok övülen süper şhocku, fırçası yeni çıkan palastik fırçalarıdan maalesef hiç sevemedim, şansımada vıcık vıcık çıktı, kurumasını bekliyorum, en sağdakide yine Avon, perfect wear suya dayanıklı şeysi, bence hiçbir numarası yok, hatta içinde rimel bile yoktu(avon eczacıbaşından ayrıldıktan sonra rimellerinin kalitesini bozmuştur bana görehangi rimelini aldıysam kuru  çıktı )
(Sağ göz bourjois)
Ben yoğun rimel uygulamasını sevmem, kirpiklerim ağırlaşın istemiyorum, tek kat uygularım ve tel tel ayrılıp biraz uzaması yeterlidir benim için, bu sebeple fotoğraftaki uygulama size komik banada çok iyi görünebilir..
(Sol göz clinique)
buda burjuvadan önce kullandığım clinique rimel bence yanıda sönük kaldı. Hiç yokmuş gibi görünüyor ama var yani, hakkını yemiyim diye tarak kısmını bile kullandım.  Özetlersem Bourjois benim için tek kat sürsem bile iki kat sürülmüş etkisi bıraktı, buda onu sevmeme yeter...

indirim harici 30 tl fiyatı var, ben yanında kalem hediyesiyle %50 indirimli aldım..






.........................

2 yorum:

  1. Önce kirpik uçlarına sonra diplere uygularsan biraz daha uzatır :) Bende de Clinique high impact testerı var ama maskaranın kendine hayrı yok, 3 kere kullandım bozuldu :s

    YanıtlaSil
  2. Secilcm aslında fotoğrafta is yok, duşun yani bu kas/kirpige -ne yapiyosun guzel filan diyorlar :)) ... Bude full Makyajli foto ekliycem normalde bu kadar sade takılmam rimel görünsün diye far sürmedim, baktimda bu maskara High Definitone mus impactle bunu karıştırıyorum :S eh iste fena degil ama bir bourjois degil =))

    YanıtlaSil

taş

taş