25 Mart 2013 Pazartesi

Güzellik üzerine...

 Gifler - Hareketli Gifler - Hareketsiz Gifler MSN İfadeleri (Emoticons)-10.gif

Geçenlerde bir blogda okumuştum, güzellik uzmanının biri firmaya gelmiş ve bu arkadaşa gözkapağının düşük olduğunu söylemiş, tabi kendiside çok üzülmüş...

Bunlara UZMAN sıfatını kim neye dayanarak veriyor allahaşkına...

Benim güzellik konusunda inandığım ve doğruluğuna yüzde yüz emin olduğum tek bir söz var...

GÜZELLİK GÖRECELİDİR...

bitti...

Gözkapağı düşüklüğü olumsuz bir özellik olsaydı benim güzellik idolüm Claudia Schiffer bu kadar muhteşem görünebilirmiydi?
ortada gözkapağı yok, üstelik geçer akçe olan badem gözlü filanda değil,
Günümüzdeki değişime uğramış güzellik kavramından zaman zaman bende şüpheye düşüyorum, misal Kristen Stewart güzel bulunuyor ki İngilterede sokaklarda ondan çok daha güzellerinin gezdiğine eminim. Mesela benim hiç güzel bulmadığım Jacqueline Kennedy'i beğenen çok insan tanıdım, özelliklede sormuşumdur -nesi güzel? Kendine has bir tarafı var diyenler çıktı... bana göreyse çok sıradandır, ve paranın tüm gücünü kullanıp hoş ve alımlı görünebilmeyi başarmıştır... (çirkin değil, sıradan,, Kristen Steward veya zamane moda ikonu Kate Mossta öyle )...

Bir diğer ilginç örnekse Meryl Streeptir, hani nevi şahsına münhasır güzellik derler ya, bu kadında böyledir .. bi dünya parası var, istese yüzünün karakteristik özelliği olan kemerli burnunu pekala yaptırırdı, ama dokunmadı bile, duru beyaza yakın ten rengi, güzelliğine güzellik katan al al yanakları, sağlıklı görünen saçları ve güçlü oyunculuk yeteneği yıllarca zirvede kalmasını sağladı, güzelim ben veya güzel olmalıyım hırsı hiç olmadı, ama Meryl Streep denildiğinde akla hep doğal güzelliği geldi...(şimdinin zorlama ve estetik destekli Angeline Jolie güzelliği akıllara getirilsin)

Üç-beş ay süren eğitimle güzellik uzmanı kesilen yüzdeki bir kusuru makyaj hileleriyle yokmuş gibi göstermek yerine çekinmeden dile getiren insanları üzen Uzmanımsıların hiçbir sözüne kulak asmayın bence gerçekten uzman olsaydı, gözkapağı düşüklüğünü uygun bir dille söyler ve kişiye yakışacak makyaj tekniklerini öğretirdi...

Kimse mükemmel değil, yüzümüzde mutlaka bir kusurumuz vardır, benim hem yaşıtım, hemde efsane güzelim Claudia bile zamana yenik düştü, fazla kilo kaybından çıkmış elmacık kemikleriyle gezinip duruyor üstelik bu durumu hiçte umursamıyor

Claudia demişken oda zamanında Cindyle rakip gösterilirdi halbuki biri esmer diğeri sarışınlığın güzeliydi, hala ama hala Claudianın fotoğraflarına bakmaya doyamam... ilk çıktığında yeni Bardot demişlerdi ... bazı güzellikler varki tartışmaya kapalıdır, sanırım Bardotun ve Claudianın güzellikleride böyledir... 


Sona gelmişken Claudiamın bakılmaya doyulmaz 2 fotoğrafını daha ekliyip yazımı öyle bitiriyim... sayfam güzelleşsin..



............................ post bahane Claudia şahane...


5 yorum:

  1. gerçekten bu güzelliği kalıp haline sokma çabası hepimizi kötü etkiliyor kimseye kulak asmamak lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul bazı kriterler var bunların hepsi biraraya gelince uyum icinde güzellik oluyor, ama her zamanda arsayla Bursa biraraya gelmiyor iste, en guzel ornegide Jakie Kennedy para ve ultra bakımda kadını hoş gösterebiliyor, farklı ornekleri bu yüzden verdim. Yöntemi bilmek lazım, vede küçük kusurlara takilmamak :))

      Sil
  2. Benim gözlerim de resmen yatık D harfi gibi :s Göz ameliyatı ve lazer ameliyat sonrası bir göz kapağım daha düşük eyeliner çekmeye çalışırken çok sövüyorum o gözüme :)
    Ama yine de erkek arkadaşım gözlerimi ve kirpiklerimi çok seviyor yani kendimizi ne kadar incelersek o kadar kafaya takıyoruz :s
    Niye ben blogdaki kız gibi gölgeli makyaj yapamıyorum bana ne ben de istiyorum diye zırlamadım hiç :) Çünkü en iyi kendimiz tanırız, kendi yapımızı ve ona uygun makyaj yapabiliriz.
    Ayrıca Türkiye'de güzellik uzmanı= masajcı, ağdacı, manikürcü, makyajcı, cilt bakımcı, lazerci hangi kabine sokarsan onun uzmanı yani pabucumun uzmanı!

    YanıtlaSil
  3. :)) ahahahhh iste bu... bide ben bu kadar aciksozlu olabilsem ya... Dedikodu saati; Gecen haftadan bi Kafe'de oturuyorum hemen yan masada iki bayan vidi vidi yapıyorlar, ama nasıl boş ve manasiz seyler kafam şişti... derken servis yapan elemanada sirnastilar iste o zaman kaldırıp basımı baktım kimbunlar? diye, birinin yakasında kocaman Lancom kartı... meger Güzellik danışmaniymis, firmalar elemanlarını ise alırken bide genel kultur testi yapsalar ya, ne guzel olur :))

    YanıtlaSil
  4. Bende kristnciyimdir :)
    ama cok dogru bisiye deginmssn guzellik gorecelidir.

    YanıtlaSil

taş

taş