6 Mart 2013 Çarşamba

İstiyorum...




 Azz kaldı... 




8 marta bir gün kala ajandaya yazdığım üç/beş parça makyaj ürünü vardı...Neymiş bunlar? diye bir gözden geçirdim, olasılık dahilinde alabilecekerimin listesini çıkardım ki kolaylık olsun...

Aferin kendime diyorum fazla uçmamışım, nette bulduğum görsellerle istediklerimden birkaçı bunlar...

Gratisin çoğu yüzde elli indirimine denk geldim ama hakkımı genelde essenceden yana kullandım, bloğum yoktu o zamanlar bu güzel markanın kıymetini pek bilemedim... bu seferki niyetim The Balmdan beğendiğim bazı ürünleri almak...

birinci sırada Nude tude palet var... inşallah bulurum... 
Doğal makyaja çok uygun tonlara sahip, yine The Balmdan bulabilirsem bir kaç fırçada almak istiyorum... pudra fırçası özellikle aradığım... 


yine renklerine göre bir ruj ve likit allık almakta niyetimde var, bakalım bu yazdıklarımdan kaçı bana kısmet olacak... 

eee Param bitti ... bundan sonrakiler nasıl alıncak bilmiyorum, neyse ben yazıyımda belki evren bana yollar...

ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-88324510.gif

Arkadaşlarla bir türlü yolumun düşmediği Caddeye gitme planlarımız var, eğer olurda gidersek Bath and Body Works beni beklesin... aslında bu mağza Kadınlar Günü için özel bir indirim yapıyormu? bunu bile bilmiyorum...

Bulabilirsem edp veya body mist tarzı şeyler almak istiyorum, meşhur mumlarından küçük bi taneside bu isteğime dahil... 

ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-77619226.gif

Sırada Lorealdan aklıma taktığım bir küçük far var...
İnfiable bişey serisinin altın tonu olanı... 

maybelline colour tatoodan vazgeçtim, asıl istediğimde buydu zaten... denemiştim ve çok hoşuma gitmişti, niyeyse o gün bu gündür aklımdan çıkmıyor... almak için iyi bir fırsat...

ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-80422543.gif

Caddeye gidilirse Lushtan istediğim birde likit ruj var, bu seriden rengi hoşuma giden bitanesini çok istiyorum, blogger arkadaşlar tanıtımlarında görselde paylaşmışlar, yapısına bayıldım yine Lush güzel bir indirim yaparsa ilgimi çeken vücut parfümlerindende alabilirim(param bitmişti dimi, hayal kuruyorum işte )

 
ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-63607777.gif

Son olarak yine aklıma takılı kalan krem allık var. Essence talan edilmeden bulabilirsem istediğim şu allığı alıp alışverişi noktalarım...


 

Listeme bunları yazmışım... 
Hepsini biraz zor alırımda bakalım kaç tanesi bana gelecek... 


ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-juldisaa.gif

....................................


10 yorum:

  1. Umarım istediğiniz ürünlere sahip olursunuz .. Bende o gün içerisinde mağazalara şöyle bir göz atmayı düşünüyorum.. uygun fiyatta indirimler bayanlara özel fırsatlar sunuyorlar.. bu arada bende bloguma beklerim.. Sevgiyle kalın..

    http://carpediem35lin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler :)) Umarım guzel seyler almişsinizdir, listeme baktında 3 kalem ürün tutturabilmişim, gerisi olmamış :( Loreal ve maybellinde ikinciye yüzde elli vardı almadım valla, ama kısmetine BOURJOİS yakaladım hemde Boyner'de gözümü karartıp tüm niyetimde olanları aldım. Sizler neler aldınız_ hepsini şook merak ediyorum *-* ...

      Sil
  2. Ayy ben hiç plan yapmadım.Ne bulursam kapacağım herhalde. :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben plan yaptimda ne oldu arkadasim, alakasız seyler aldım. Ama cok güzeller, indirim beklediğim gibi çıkmadı, hadi bakalım neler almışız cok merak ediyorum, tüm arkadaşları tek tek gezip yorum yapıcam. *.* alınanlar güle güle kullanılsın

      Sil
  3. O değilde Arkadaslar istisnasiz herkesin elinde bir Gratis çantası mutlaka vardı... Güldüm kendimize, Kadinlardaki bu organize hareket etme yeteneğine bayılıyorum *.* ... aferin bize ayrıca KADINLAR GUNÜMÜZ KUTLU OLSUN... ^-^

    YanıtlaSil
  4. canım senin için bir mimim var http://kelebeketkisi39.blogspot.com/2013/03/kozmetik-duzenim-mimimmmmm.html bakarsan sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tamam Kelebeğim ilk fırsatta... :))

    YanıtlaSil
  6. nude palette ve balm fırçalarıma bugün kavuştum.çok güzel bir wishlist, hepsine sahip olmanı dilerim.
    bloğuma beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba canım,
    Nude paleti kaçırdım.Çok mutsuzum.Essence ürünleride talan edilmişti,hiçbirşey yoktu.Umarım sen alabilmişsindir.

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce kayıt olmaya geldim ki, zaten ben çoktan izliyormuşum seni...

      pamuk şekeri asıl sen bana hoş geldin... :)

      Nude paleti alıp geri verdim :( üzüldüm şimdi... essence istanbulda indirimde değildi, bakmadım bile.

      Sil

taş

taş