16 Mart 2013 Cumartesi

Kleopatra makyajı...



Merhaba...

Mart ayı yazmak için güzel fikirler veriyor...

Dün yayınladığım göz makyajını pek beğenmedim, çok daha iyilerini tabiki yapabiliyorum...Kaşımı gözümü boyamayı öğreneli rahat 25 yıl olmuştur
alt metinde: blogger alemini çıtır kızlar ele geçirmişken onların yaşı kadar bizimde makyaj tecrübemiz var demek istiyorum.


Madem makyaj üzerine bir bloğum ve içimdende denemek istediğim ama gündelik hayatta kullanılmayan bazı makyaj örnekleri var birini neden uygulamıyım ki? dedim... ilk aklıma gelende Güzeller güzeli Liz Taylor'un beyaz perdeye taşıdığı efsanevi mısır prensesi Kleopatra oldu... nette biraz araştırma yaptım ve şu iki güzel fotoğrafı buldum ama Makyajıma asıl dayanak ikinci fotoğraftır... 
Makyaj düşündüğümden çok daha kolaymış, renk geçişleri olmadığı için yapması 10 dakikamı bile almadı Peki Neler Lazım?
 
İçinde mavi far bulunan bir palet, bendeki avondu, göz çevresi için kapatıcı, alttera ve yeni gözdem bourjoisi kullandım, siyah bir kalem oda bourjois, mavi bir kalem meğer golden roseunmuş, yazmak için bakınca farkettim, ve siyah bir rimel, buda bourjois... 

önce göz çevresi güzelce fondötenlenip kapatıcıyla renk dengesizlikleri giderildi, kaşla başladım işe, simsiyah kalemle bir güzel doldurdum ve kavis verdim, sonrada kuyruğu oluşturdumki arayı farla doldurabiliyim, far ve gereken yerde kalemi kullanarak bolca mavilendim, yine kalemle göz çevresine muntazam bir kontür çektim(zor kısmı bence burası) göz pınarından hafifce aşağı bir çizgide var, çekik gözlü imajını zaten bu hamle veriyor, ben kalem kullandım ama kalem yerine eye linerde kullanılabilir, en sonda kirpikleri bolca rimelleyip(alt-üst) makyajı tamamladım, aslında bu makyaja takma kirpikte şart, film çekimim olsaydı kesin takardım, evdeki can sıkıntısından ancak bu kadar... :)
Tam karşıdan ve yandan görüntüsü bu.. çekimleri cep telefonuyla yaptım inanın gerçek renkleri ve netlik bundan çok daha güzel...
(Tıklayınca büyüyor)
Makyajın en çokta bu son fotoğraftaki duruşunu beğendim... Tabi bu makyajı Lizin fotoğrafındaki gibi bir saçlada tamamlamak gerekiyor. Ver elini millattan önce 2000, acaba bu makyaj o vakitler gerçektende böylemi yapılıyordu? bunuda merak ettim, kaşı ve gözdeki sürmeyi kömür tozuyla yaptıklarını biliyoruzda mavi farı nerden buluyorlarmış muamma... kök boya olmalı...

Makyajı sildikten sonra bende meğer kaşlarım ne kadar seyrek ve yok yoksunuymuş duygusu oldu... aynaya bakınca çok yadırgadım kendimi...

Neticede güzel bir aktiviteydi... Bilmiyorum Beğendinizmi?

Birde 30 ların makyajını denemek istiyorum, hava düzelsin ve müsait vaktim olsun inşallah onunda yaparım, örneğini verip gidiyim... 
Efsane ve gerçek güzel Greta Garbo...




Hoşçakalın...




Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  183172af (2).gif
Görüntüleme: 2
Büyüklüğü:  3.9 KB (Kilobyte)




6 yorum:

  1. gerçekten başarılı olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^_^ Beğeninize teşekkür ederim... cok enteresan bir makyajmis yaklaşık bir saat aynaya baktirdi, silincede cok tuhaf hissettirdi, deneyin valla hem eğlenceli hemde cok kolay =))

      Sil
  2. vaavvvv diyorum harika yapmışsın keşke bende becerebilsem :)

    YanıtlaSil
  3. Sorma coştum :)) baksana 30 larida yapiyim diyorum *.* ... inan tatlım cok kolay 10 dakikalık bisey, ama kapı çalacak diye nasıl korktum anlatamam, bu gözle kime kapı açılır :)))))

    YanıtlaSil
  4. Çok başarılı bence de, birde göz renginizde çok güzel makyaj hoş durmuş ve yakışmış size.
    30'ları merak ettim gerçekten bir denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Cok Teşekkür ettim Aslicim *.* ... Bu kötü cekimde nasıl farkettin bilmiyorumda Gozrengim koyununda koyusu yeşil, hani Güneş'te açılan cinsler varya o türden, Genelde kahve ve mavi/yeşil makyaj kullanırım... sorma 30lari kafamda yapıp duruyorum ^_^ ilk fırsatta bu blogtada diyim :)))

    YanıtlaSil

taş

taş