18 Mart 2013 Pazartesi

Mini mini alışveriş...




Selamlar...

 
Aslında Yves Rocherin onarıcı şampuanı incelemesini yazmaktı niyetim, araya bu alışveriş girince önceliğide kapmış oldu...


8 martta cüzdanın dibini görünce tutumlu olıyım dedim, oda bu kadar oldu...
2 farklı günde şunları almıştım...

Rossmandan bir tarafı fırçalı kaş tarağı, evdekinin tarak kısmı maalesef ortadan ikiye ayrıldı, bunun fiyatı öyle uygunki (1,25tl) almışken iki tane alıyım dedim, birini açıp kullandım bile, altta yuvarlak görünen şeyde pudra ponponu, daha yumuşak kadifemsi olan var ya ondan işte. buda bir ambalajda ikiliydi, bir kullanılıyor, bu kenara kaldırıldı... Rosmana gitmişken Accentten saç boyamıda aldım... blogger arkadaşların çok övdüğü Bilistex yoğun bakım dudak balmınada nihayet kavuştum, yaklaşık bir haftadır kullanıyorum, vicks sürmüş etkisi hariç evet kuruyan dudakları bir güzel onarıyor... ama o kokusu ve uyuşturması yokmu? işte o fena..


Diğer alışverişte Marks&Spencerden 
Bu firmanın manolya kokusuna oldum olası bayılırım bu seriden kullandığım deodorantım biteli çok olmuştu tekrar almaya girdim ikinci ürüne %50 indirmden yararlanıp şu ikisini aldım, duş köpüğü yarım kiloluk, bu büyüklükte olunca deodorant yerine gönlümüde çeliverdi ... 






Birde acsessorize'den üçü bir arada mini mini küpeleri aldım, fotoğraftaki netlik anca bu kadar oldu....

 en alttaki küpede tıpkı bu ayraçtaki gibi gül deseni var...  çok cici çoookk



9 yorum:

  1. küpelere bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen 3une birden asık oldum <3 ... Bide yeni sezonmus, beklesem indirime kalmazdı bu...

      Sil
  2. güle güe kullan canım aldıklarını. kardeşimle rossman a gittiğimizde o da o kaş fırçasını almıştı. m&s manolya kokusuna bayılıyorum yaa..

    YanıtlaSil
  3. M&S yi bende cok seviyorum, bittikcede alırım, birde mini boy Edpsi vardı ama onun kokusu cok feci, hiç bunlara benzemiyor... :((

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan ablacıım :)

    YanıtlaSil
  5. Sagol tatlışım *.*
    maaşı alır almaz yine avmye kostum iyimi :))

    YanıtlaSil
  6. Gülbeşekerim güle güle kullan aldıklarını.

    YanıtlaSil
  7. Cok sagol canim :)) küpeleri hemen taktım bile, accesourize cok guzel seyler gelmiş sezon başı çeşit bolluğu vardı, ah biz kadınlar ^_^

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan, özellikle küpeyi çok beğendim :)

    YanıtlaSil

taş

taş