22 Mart 2013 Cuma

Yakında =))


Dün Yves Rocher'den bu mesaj geldi... "YVES ROCHER magazalarinda size ozel 400'den fazla urunde NET %30 bahar INDIRIMI. Ustelik kozmetik cantasi HEDIYENIZ! Bu indirim en fazla 3 urun icin gecerlidir..." 

Gün icinde fırsatım oldu ve bir çeşit "Makyaj Çantası" takıntısı olan ben merakımdan tıpış tıpış gittim... Uç ürün hakkinida köküne kadar kullandım :)) Yazısı en kısa zamanda editlenerek yine bu postta  bu arada Çanta kocaman lila rengi ve tam seyahat boyu... Bayıldiim *.*

qooemoticon

8 yorum:

  1. Süper bir haber ne zamana kadarmış peki, hemen gitmek lazım:)

    bu arada çekilişime sizi de beklerim:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Sebnemcim bunu özellikle sordum, uç bes günlük bisey sanıyordum ve müjdeee "Nisan sonuna kadarmış" arkadasim ama çanta hediyesi stokta kalmayabilir gercekten büyükçe, erken davranmakda fayda var, :))

    Sayfanada hemen geliyorum teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen pazartesi gideceğim kimse tutmasın beniiiii:)

      Sil
    2. :)) .... Sebnemcim çekilişinede bayıldım ama sehir dışındayim bu sebeple katılamadım, ilk fırsat bulduğumda duyurusunu yapıp bende adaylar arasına katılacağım... ^_^

      Sil
  3. bende bugün önünden geçtim ama ne alsam bilemedim :b

    YanıtlaSil
  4. :)) dün baktım duş jelleri 9 liraya falan geliyor, sampuanlarida öyle ayrıca sampuan/krem alışverişine büyük boy sac bakım maskesi hediyeside vardı 20 tlye 3 ürün yani + m.çantası seçenek cok canim tekrar bakmakta fayda var, ürünlerin coguda cicili/bicili olmus tasarımları yenilenmiş, aramızda kalsın ben pek sevmezdim bu markayı, şimdi daha samimi geliyor

    YanıtlaSil
  5. bende sırf şu makyaj çantası için gittim tonla aldım çıktım makyaj çantası harika birde 2 şampuana bir bakım ürünü kampanyasıda vardı gençlik iksiri,gece kremi,böğürlenli vücut losyonu,duş jelleri ve banyo lifi aldım banyo lifleri çok güzel kolay kolay dağılmıyor yves rocheri seviyorum ya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) hep öyle oluyor, bir ürün diye gidip bisuru şey alıp çıkıyoruz, ama çanta cidden guzel, Aldıklarını güle güle kullan canim *.* ... sen benden önce davranıp resimli mesimlil postunuda hazırlarsın şimdi, Sehir disindayim ben yapamıyorum sen yaz bari =)) Banyo lifinide merak ettim

      Sil

taş

taş