25 Mart 2013 Pazartesi

Yves Rocher alışverişi...

 ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-glitt14j.gif

Günaydın...


Yves Rocherden gelen mesaja kayıtsız kalamadım tabi, Cuma günü bi koşu gidip kampanyadan hemen alışverişimi yaptım...

Bahar Kampanyası hem %30 indirimli hemde bu güzel MAKYAJ ÇANTASI hediyeli idi...(Nisan sonuna kadar geçerliymiş)
 
Lila rengi üç gözü olun büyükçe bişey... tek eksiği herhangi bir yerinde Yves Rocher yazmaması... hediyeyi veriyorsun ismini niye yazmıyorsun? anlamış değilim...


Çantanın üç fermuarlı gözü ve minik aynalı bir kısmı var, büyüklüğü seyahat için çok uygun,  böyle göz göz çantaya ihtiyacımda vardı... almış oldum mutluyum
Ürün alışverişimide evde olmayan makyaj temizleme sütü, Active Sensitve serisinden denemek istediğim gündelik yüz nemlendiricisi ve göz çevresi kremi olarak yaptım... 

_____________ Normal satış fiyatları:

Yatıştırıcı gündüz kremi: 36,90 tl
Yatıştırıcı göz kremi: 36,90 tl
Papatya özlü temizleme sütü: 22,90

toplamda % 30 indirim uygulandı... 
_________________

Niyetim parfümde almaktı ama bu firmanın parfümlerini pek sevmedim, en derinden gelen bir çimen kokusu var, bitkisel olduğuna vurgumu yapılmak isteniyor nedir çözemedim  ilk sıkıldığında anlaşılmıyor, ama durdukça ortaya çıkıyor... kaç tanesini denediysem hep aynı... 

Süt hariç diğer ikisini açmadım, yaza bırakmayı düşünüyorum, hem bu arada kullandıklarımı bitiririm...


Firmayla yeni yeni tanışıyorum sadece şampuanını kullanıyordum, devamının gelmesi dileğiyle...




...................................


9 yorum:

  1. Güle güle kullan.Bir de fiyatları yazsan iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  2. Haklısın canım, unutmuşum, hazır bilgisayar başındayken hemen güncelliyorum... :))

    YanıtlaSil
  3. Yves Rocher parfümleri bende hiç sevemedim. Piyasada o kadar güzel kokular var ki, onları tercih ediyorum tabi :)) Şampuanlarını merak ediyorum ama memnun musun saç ürünlerinden?

    YanıtlaSil
  4. Haklısın, Koku çok riskli bir mecra, algılarımız çok farklı, mesela yasemin kokusu çok methetiliyor, ilk onu denedim, ııhh yok yani, ilk sıkıltığında güzel ama alt notada yeşillik kokuyor, fularıma sıktım kalıcı ama istediğim tarzda değil, bende saf çiçek kokularını seviyorum... ağır olmayan ama kalıcı... sade gül suyunu bile severim yani :)) şampuanları fena değil, içeriği ve görünümünüde yenilemişler hoş olmuş, ama en iyisi duş jelinden başlamak, sadece 9 liraya bi duş jeli alıp hediyeyle beraber kampanyadan yararlanabilirsin.

    firmada bir BİTKİSELİZ tutkusu var, benim pek hoşuma gitmedi... almak istediğim bir çok ürünü bu koku yüzüden bıraktım.

    YanıtlaSil
  5. Çantayı görene kadar ben indirime kayıtsız kalmayı düşünüyordum :D
    %50 indiriminde bile alacak bir şey bulamamıştım bir de eski kelebek günlerini %50'den %40 indirime düşürdüler ona sinir oluyordum. Her ayın son günü mağazada ve internet sitesinde böyle indirimler oluyor.
    Saç dökülmesi şampuanı da buram buram ot kokuyor! Nefret ettim, içine çam terebentin ekledim ama o da pek masum bir koku değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi? benimde ilk sorgum -çanta neye benziyor? oldu :)) değmeseydi hiçbirşey almazdım... ya aslında çokta düşünmemek gerek, gir bir duşjeli al üstünede çantayı al çık, ben yapamadım siz yapın bari... tek ürün alımınada geçerli bu hediye...

      çam terebentini iyi fikirde ben yeni biçilmiş çim kokusunu severim, kendimi böyle diyip avutuyorum seçilcim, zaten ufak gramajlı bişey çabucak bitiririm... bizde kendimize söyleyecek pembe yalanmı yok? :)))

      Sil
  6. Çanta güzelmiş.Birşey almayacakken aldıracak cinsten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Nisan sonuna kadar süresi var, o arada ille alınacak bisey bulunur... Dimi ama :))

      Sil

taş

taş