5 Nisan 2013 Cuma

İki ürün incelemesi... # 1





Merhaba...

8 martta Alışverişin nerdeyse köküne vurmuştum, hep al hep al olmaz ama, birazda ürün tanıtımı yapmak lazım...

İlk olarak mart ayı başından beri düzenli kullandığım Yves Rocher Antipelluculaire kepek önleyici şampuandan bahsetmek istiyorum...


Fakat Önden bir açıklama yapıyım: Benim sorunum kepek değil aslında bir çeşit egzema(seboreik dermatit), tuhaf bir hastalık belli dönemlerde atak yapıyor, anladımki bu ataklarda kullandığım şampuanlarında etkisi kesinlikle çok büyük, bazıları varki saçıma hiç iyi gelmiyor, daha iki üç yıkamada anlayabiliyorum hemen bırakıyorum, bazılarıda ilk kullanımda iyi gibi görünsede uzun vadede egzema tarafından yine alt ediliyor ve kötüye dönüyor, neler kullanmadımki? her çeşit doğal sabun, anti dandruf orjinal yabancı şampuanlar, medikal kepek şampuanları şu bu derken sistemi öğrendim, belli aralıklarla şampuan değiştirmek ve Nizoral medikal şampuanı atak yaptığında haftada bir kullanmak, sorunu tam çözmesede idare etmemi sağlıyor, geçmeyeceğini doktorda söyledi, yanisi bununla yaşamayı deneme/yanılma yönetmiyle kendin çözeceksin dedi... 
Hal böyle olunca belli aralıklarla şampuan değiştirmek zorundayım, birde çok methedilen Yves Rocherin bu şampuanını kullanıyım dedim...
Zavallımın nette doğru düzgün bir fotoğrafı bile yok, aratınca bulduğum benim çektiğimden daha iyide değil ama neyse...

Şampuanı Mart başından beri düzenli kullanıyorum(haftada en az 2 kere) baştan yazıyım kokusu fecaat, tam olarak yeni biçilmiş çimen kokusu, bu benim için çokta önemli değil, derdim büyük olunca koku/kıvam gibi şeylere pek takmıyorum, şampuanın iddiası kepeği geçirmek bunuda saç derisini kurutarak yapacağını zannediyor. Kepek sadece yağlı saçta oluşmazki, binbir çeşit sebebi var. Hasılı Memnun kalmadım kendisinden, saçım cansız ve donuklaştı, üstelik kuruluktan dolayı dipler pul pul dökülmeye başladı, iyiki miktarı küçük, şampuan için tamamen kötü diyemeyeceğim ancak çok daha iyilerini kullandım, bunu sürekli elimin altında tutup bitene kadar arada sırada kullanacağım ama yeniden alacağım bir ürün kesinlikle olmayacak, dipleri kuruturken saçıda kurutmasa(ölgün, sönük ve çok bakımsız görünüyor) bir şansı daha olabilirdi ama saçlarım zaten röfleli, bilenler bilir röfle saçı kalınlaştırıp kurutuyor, üstünede bu gelince cidden mahvoldular, nisanda Glissin yedekte bekleyen şampuanına geçtimde toparladılar çok şükür...

Firmanın normal seri şampuanlarına saçları sağlıklı olanlar şans vermeli bence.  



 
2. ürün gözümün bebeği denilebilir... Bu ikinci şişem, bittikçede sürekli alacağım

Zatı şahaneleri Rossmandan öylesine aldığım bir masaj/vücut yağı, Welnes Beauty incirli ve Güllü serisi, başka çeşitleride varda(misket limonlu) ben bunun kokusuna vurulmuş durumdayım  hani bazı kokular vardır sık sık karşımıza çıkmaz, her üründe bulunmaz bu öyle işte(birde avonun satıştan kalkan çarkıfelek çiçeği/misket limonlu vücut losyonunda bayılınası bir koku vardı) asalında kokuyu birşeye benzetemiyorum incir ve gül karışımı diyor ama bu çok daha farklı bişey... kullandığım anda evin her tarafına yayılıyor, kalıcı değil yanlız, öyle buram buram körperol kokmuyorsunuz, ama sıradışı... bazen masaj için ama çoğunlukla banyodan sonra vücut yumuşatıcı olarak kullanıyorum, fiyatıda çok uygun 4,90 tl olması lazım, ayrıca rossman bu ürünü geçen ay indirimede koydu, buda belli aralıklarla komik fiyatınında altında alınabileceğinin göstergesi(tabi yakında rosman varsa

Benim gibi değişik kokulara ayılıp bayılan biriyseniz kesinlikle denemelisiniz... bana göre tek bir olumsuz tarafı var; oda ellere kullanmaya gelmiyor manikürlük tırnak etlerini bence sertleştiriyor, bunun haricinde vücut için çok uygun ama... 

Hoşcakalın... 



 ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-serie16l.gif


................................
 

4 yorum:

  1. Lanet Yves Rocher şampuan :s Benimki dökülme için olanı sanırım ve benim de pul pul derilerim soyuluyor, temizlemediğini düşündüğüm için bir de çamterebentin ekledim içine sanırım o daha da kurutuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya siyah ne giysem batırdı :( ürün yazısı yaziyim diye birazda inatla kullandım anca 1 ay dayanabildim, glisste bozarsa hemen Nude a geri dönüş yapacagım gercekten aldığı övgüyü hakkediyormus fındık kadarıyla saclar pırıl pırıl ve yumusacik oluyor...

      Sil
  2. merhabalar seni mimledim http://desenlioje.blogspot.com/2013/04/agiz-dis-bakim-mimi.html cevaplarsan çok sevinirim=)

    YanıtlaSil
  3. Bende nerde kaldı bu mimler dıyordun :)) Okudum canim, ayrıca Pazartesi sendromundan kurtardın beni :)) seve seve yazarım *.*

    YanıtlaSil

taş

taş