30 Nisan 2013 Salı

Bir garip yurtdışı alışveriş eziyeti...


Valla aynen başlıktaki gibi oldu, benim gibi pimpirikli birinin neyine yurtdışından alışveriş yapmak?... iki gündür kargomun yolunu gözlüyordum, inanmazsınız rüyalarıma bile girdi yav(rüyamda ptt kargo gelmiş beni evde bulamamış gittim postaneden almaya bi baktım koliden essence ürünleri çıktı rüyada bile olsa hayalkırıklığıyla yıkılmışım ...) tabi bu tarz gerilim rüyası beni dahada çok endişelendirdi, 2 gündür ya gümrüğe takılırsa diye diye kendimi tükettim...

Neyseki kavuştum ürünlerime... 19 nisanda sipariş verdim bu gün öğle saatlerinde kargoyla teslim aldım...

Nerden olsun nerden derken Beautyjoint te karar kıldım...

Bakım ürünleri gerçekten uygun fiyatlı, ama vergisi acayip yüksek aldığıma yakın vergi ödedim, bu sitenin tek olumsuz tarafı bu...

taa Amerikalardan geldiğini düşünürsek paketim hasarsız elime geçti çok şükür, boncuklu poşetle kaplamışlar hiçbir zarar görmemiş...
Siteden kendim için seçtiklerim bunlar, sipariş verirken ürün sayısı arttıkça alınan vergide artıyormuş ama ödenen vergiyi düşününce almışken tek seferde ihtiyacımı karşılıyım diyorsunuz... yeni geldiklerinden hiçbirini denemedim, özellikle ülkemizde olmayan markaları seçtim, misal rimmelde popüler markaları arasında ama gider watsonstan pekala alırım... 

Cilt ürünü olarak Jordana fondöten ve BeautyTreats BB krem, Milani mineral pudra, elf cover kapatıcı birde ufak boyda LA.colors Makyaj temizleme sütü aldım...

MILANI Minerals Loose Foundation [MLMMF] | data_MILANI_MMF_Milani_Loose_Foundation_F.jpgJORDANA Cream Liquid Foundation with Pump [JDLFN] | data_JORDANA_LFN_LFN_Jordana_Creamy_Liquid_Foundation_With_Pump_F.jpge.l.f. Essential All Over Cover Stick [EF3200] | data_ELF_3200_3200_ELF_Essential_All_Over_Cover_Stick_F.jpgLA COLORS Makeup Remover [LCBMR701] | data_LC_BMR_LCBMR701_F.jpg
site görünümü geçen hafta böyle değildi, kendini update etmiş ve ürün skalasını yenilemiş, seçenekler çoğalmış, bu haliyle daha çok beğendim...

ikide makyaj malzemesi söyledim Kleanclor ruj ve LA Color allık, ambalajlarında biraz hayal kırıklığına uğradım, inanın bunların essence veya rossmanda satılan rival de looptan hiçbir farkları yok, 2-3 dolarlık ürünlerdende fazlasını beklemiyordum zaten... 

KLEANCOLOR Everlasting Lipstick [KCLS24] | data_KLEANCOLOR_LS24_NS24_KleanColor_Everlasting_Lipstick_F.jpg L.A. GIRL Illuminating Blush [LGBL] | data_LG_GBL_LGBL_F.jpg

(Fotoğraflar beautyjoint sitesinden alıntıdır)

Dediğim gibi ilk alışverişim olduğundan epeyce strese girdim ve hayırlısıyla atlattım ...
Bunları kullanmak için sabırsızlanıyorum, bol fotoğraflı ürün tanıtımında görüşmek üzere...


11 yorum:

  1. güle güle kullan yorumları bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. milani mineral pudrayı merak ettim güle güle kullan cicilerini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alyacim cok teşekkür ettim, bb kremi ve fondoteni kullandım bile beklediğimin üstünde iyi çıktılar tanıtım mutlaka gelicek

      Audreycim doğal içerikli Milani mineral pudradan sanırım memnun kalicam :) bide kapak tasarımı guzel görünüyor ama fırçasında iş yok 

      Sil
  3. Milani'yi bende merak ettim yazısını bekliyorum.
    Gümrükte takılmaması ilginç ama bu kadar çok ürünün. :o
    Güle güle kullan hepsini! :**

    YanıtlaSil
  4. Bu siteye gidip gelip bakıyorum nyx ürünlerini oradan almak istiyorum ama talc içerdiği için daha fazla nyx almak istemiyorum :s
    Bir de yurtdışından china glaze istiyorum ama kargo parası çok fazla :s

    YanıtlaSil
  5. birkaç ay önce bende amerikadan bir sipariş vermiştim.20 günden fazla bekledim ürünlerimi.yaşadığın stresi inan çok iyi anlıyorum.bende ürün elime geçene kadar kıvranmıştım acaba kayıp mı oldu, geri mi gitti diye.neyseki sen kavuşmuşsun cicilerine.güle güle kullan hepsini ve bize bol resimli bir post hazırla ürünlerini tanıtan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asa neticede neoldu  mesajdan sonucu çıkaramadım ben gümrüğe takılmadı dimi? Aslında bloglara yazarak cokta iyi yapmıyoruz bu yasağı getirtenlere yol gösterip taktik veriyoruz 

      Sil
  6. Güle güle kullan canım ben de senin gibi biraz pimpirik bir insan olduğum için geldiği güne kadar acaba nasıl gelir doğru ürünlermi gelir diye düşünmekten biraz korkuyorum ama bakalım bende bi gün denemek istiyorum sen bi kullan yorumlarına göre belki bende alırım umarım memnun kalırsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya o stres çekilir şey degil ama akillanmiyoruz tabi :)) sepetimi doldurdum bile  ürünler dogru geliyorda renkler asla tutmuyor bunu göze almak lazım

      Sil
  7. # kelebegim tesekkur ettim *.*
    # Tek askim cok dua ettim ondan takilmadi herhalde :-) bu site pek taninmis degil cheep&smiles gibi olsa kesin takilirdi yinede risk var tabi.
    # secilcim bu site kargoyu cok aliyor ustelik faturada cikmadi moralim cok bozuldu :(

    YanıtlaSil

taş

taş