2 Nisan 2013 Salı

Günün Ojeleri...

 ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-83591894.gif


Not: Maalesef LapTopum bozuldu, tamirden dönene kadar bir süre yeni post ekleyemiycem ...

...................

Evet başlıktanda belli tanıtımda iki oje var ...

Birincisi Golden Roseun jolly jewells serisinden no 115 ...(görsel netten alıntı)
 İlk aldığımda pek sevmedim, tırnaktanda çok zor çıktı, diyorumki böyle sevilmeyen ürünleri bir kenara atmalı, fazla zorlamamalı, havalar açınca hadi beyaz zemin üzerine deniyim dedim, işte bu haliyle gerçektende sevdim...

 yaklaşık üç gündür tırnağımda üstüne topcoat geçtiğimden zerre soyulmada yapmadı, 


ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-53990641.gif 
 
diğeride araya kaynak yapan Essencenin yeni Oz serisinden trend edition çatlayan ojesi, tam ayıldım bayıldım diyordumki Seçil bu postunda beğenmediğinden bahsetmiş, bende tek parmaktaki jollyi çıkarıp denemek için tekrar sürdüm... 

 
Siyah renkli sephora ojemin üzerine sürdüm, kolayca çatladı, bunuda beğendimde ilk denememde çok daha güzeldi, oje çatlasın diye hafiften üflemek gerekiyor bu tarz çatlayan boyalar sıcak ortam ister, aklımızda bulunsun ...




Simli, Işıltılı, Pırıltılı,Hareketli Ayraç Gifleri-ayirac-006-5021.gif


4 yorum:

  1. İlk ojenin rengine bayılıyorum ama Golden Rose'a o parayı bile vermek istemiyorum niyeyse :D
    Essence'i tekrar deneyeceğim, tırnaklarım kısa olduğu için oje miktarını ayarlayamıyorum sanırım :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçilcim Çatlamayı begendinmi? Bilhassa Yogun sürdüm yaldizin parlaması filan cok guzel bence, bu performansı bekleniyordum şaşırttı beni :)) essenceninde 7 liraya yakın fiyatı var, her iki ojede ucuz sayılmazda klasik düz renklere guzel alternatifler...

      Sil
  2. bayildim ojelere heleki su golden rose jolly jewelse! (:
    banada beklerim... ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu 115 gercekten guzel :))

      Sil

taş

taş