15 Nisan 2013 Pazartesi

Günün ojesi: Essence home sweat home...


Bir ojeyle aşk yaşanırmı? Ben bununla yaşıyorum işte...kalp

Essence home sweat home serisinden red-y to relax rengi ojeyi diğer blog tanıtımlarında görüp çok beğenmiştim...

gerçekten beğendiğim kadar varmış, fotoğraf sizi yanıltmasın burda narçiçeği gibi çıkmış bence renk skalasında fuşya ya daha yakın, tırnakta pırıl pırıl parlıyor, tek katta örtücü, ikinci kat tamamen kişinin isteğine bağlı ben genelde tek kat sürüyorum, çizgilenme desek 0, diğer essence ojelerdek gibi buda çubacak kuruyor ve fırçası kalın... fiyatıylada orantılarsak seri tükenmeden mutlaka bir adet edinin derim... insanın arada bir canlı renkte ojeler sürme isteğide oluyor(ben klasik soft tonda oje severim)... 
 tam yaz rengi, hafifçe bronzlaşmış parmaklarda dahada güzel duracağını düşünüyorum...

kendisi benim favori ojelerimden oldu...



artık havalar açsın yeaaa sızlanmasıyla  


hoşçakalın diyorum...

6 yorum:

  1. Bu bebek bende de var sanırım koyu rengi de çok güzel duruyor ama hala sürmedim kırmızı ojeden korkuyorum :))

    YanıtlaSil
  2. @secilizm tatlım kırmızı degilki olsa enişte bey coktan kemkum etmişti :)) aslında rengi tam tarif edemiyorum fusya ile narcicegi arasında.

    @audrey :)) ojede bu tarz renkler kolay kolay karşımıza çıkmıyordu taaki saklı hansenler orlyler hayatımıza girene kadar, essence şaşırttı beni Audreycim, zaten gozalici pırıltısı yeter, surdugumde mutlaka soruluyor :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş rengi gerçektenn :)

    YanıtlaSil
  4. Ocelerin çok güzel, güle güle kullan..Katılmak istersen ilk çekilişimi yapıyorum....http://www.cosmodemo.blogspot.com/2013/04/veeeeeilk-cekilisimi-yapyorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç istemezmiyim :)) cepten link veremediğimden ilk fırsatta diyorum

      Sil

taş

taş