1 Nisan 2013 Pazartesi

Mim - Stoktakiler


Merhabalar...

Sevgili MsMelYas tarafından mimlendim :) ama aması var işte... 

Aslında ben bu postun aynısını Bekleyenler başlığı altında zaten yapmıştım ... acemi bloggırlıktan MİMe çevirmek benim aklıma gelmedi fikir güzel ama çıkında neler var görebiliyoruz...

Bekleyenler yazımdanda bol kopye çekerek benim stoktakilerim bunlar iste, geneli cilt bakım ürünlerine ait  

Bu kutu aynen duruyor, içinden tek üstteki yves rocher şampuanı kullandım...
http://1.bp.blogspot.com/-9neHLkMUIO4/USTFHpEIVsI/AAAAAAAAA0Q/dLuBXk00pZY/s1600/IMG_4417.JPG
yeni bekleyenlerse bunlar: duş jelleri
Bunlarda şampuan ve türevleri... Gliss sıvı keratini almayan kadın kaldımı acaba? birini kullanıyorum bu yedeği gözümse hala sarı renkte olanını almakta
Makyaj çıkarma mendillerini çok pratik buluyorum, isanalarıda kullananlar çok memnun med rollonuda çok beğendim...
Makyaj ürünlerini meraka yenik düşüp hemen kullanıyoruz tabi, o yüzden fazla bekleyeni yok, bunlarda şimdilik bekleyenler daha fazla bekleyebileceklerini sanmıyorum, özellikle bourjoisler için diyorum ... Gözaltı kapatıcısı dün kullanıldı ve şahane bulundu  o kadar diyeyim   
fotoğraf inatla yan çıkıyor sinirlerimi altüst etti niye böyle oluyor varmı fikri olan? ...

bir mimin daha hayırlısıyla sonuna geldik...


ben kimleri mimlesem? Demoti, SevOnu ve Seçilcim stoktakilerinizi merak etmekteyiz...

 

 ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-47193537.png

6 yorum:

  1. Cevabın için teşekkür ediyorum.
    İsana roll-on'u daha önce kullandın mı?Nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol tatlım asıl teşekkür benden <3 isana medi bloglarda cok ovuldu diye aldım, kokusuda hoş, klasik dovea benziyorda kıvam olarak daha hafif yaniltmiyim seni bir kere kullandım beyaz gömlekte leke yapmazsa hep alırım artık, 5 tl idi fiyatı

      Sil
  2. Fotoğraf bloga yüklendikten sonra mı yan çıkıyor? :s
    Ben Picasa kullanıyorum fotoğrafları kesip biçip, üstüne yazı eklemek için :)
    Bu mim dönüp dolaşıp beni bulduğu için çok mesudum :) Bunu yazı dizisi yapıp, tek tek ürün yorumlamaya kalkmıştım, 2 yazı sonra vazgeçtim :))
    Stoklarımızın demirbaşı Cala ve Benri artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim yaa inat etti donmuyor :( diğerleride öyleydi güçbela çevirdim...

      İyi pas atmisim, senin yedekte bol cala ve cettua görüyorum :)) bende calanin gullusunu actım kullanıyorum böyle serinlik veriyor ya bayıldım *.*

      Sil
    2. Göz makyajında pek iyi değilmiş ama.. Rival de loop ve Divinia'nın kini daha çok beğendim ama onlar da hem küçük hem de sayı olarak az :s
      Gerçi ben göz makyajı çıkarma özürlüyüm, Bioderma H2O bile tam temizlemiyor :s

      Sil
    3. Doğrudur, bende göz makyajı için ayrıca Uni pedlerden kullanıyorum, far neysede rimeli çıkarmak mesele sephora 2fazli göz tem. içinde iyi diyorlar evdekiler azalsın kart indirimindende faydalanıp birde onu aliyim diyorum memnun kalırsam yazarım :)

      Sil

taş

taş