6 Nisan 2013 Cumartesi

Şubat/Mart Bitenler...

ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-ligne122.gif


Güzel bir Cumartesiden Günaydın ...

Nisanın daha başındayken Şubat ve Martta bitenleri yazıyım diyorum... 

Şubat beni bunalıma soktu, yüzüme makyaj bile yapmadım, Marta eh işte Nisanı affetmiycem ama... 

Bitenler bunlar...
Dolap içlerini epeyce kurcaladım  yarım kalan, elimin gitmediği veya unuttuğum bişeylerde bulup çıkardım...

Gratisten üç ay önce aldığım Kuru şampunı severek kullandım toplama vurursak 10 sıkımlık filan diyebilirim... günü güzel kurtardı, öyle zamanlar oluyorki aniden biyerlere gitmek gerekiyor işte bu anların can simidi ...Noname deodorantı uzun zaman önce Collezioneden almıştım, öyle güzel kokusu vardiki çabuk bitmesin istedim deotorant için değişik kokular arayanlara drogstore haricinde giyim mağzalarındada enteresan kokular olduğunu söylemek gerek buda onlardan hala satılıyormu inanın bilmiyorum, belki vardır... bu aralar zaranın parfüm ve deodorantlarına göz diktim, gidip gelip sıkıyorum biri mutlaka alıncak... Dove bildiğimiz klasik kokuda olan, almıycam diyorum özleyip yine alıyorum fakat bütün beyaz gömleklerimi sararttı yaz boyu görüşmesek iyi olacak, mark&spencerdan alınan yedeğim var keyifle ona geçeceğim... Makyaj temizleme mendili kullandıklarımın içinde en kötüsüydü  primark oluşuna ve hediye gelişine şükretsin. Kokusu  fecaatti, neyse kullandım bitti. Yerli üretim Calalara kurban olsun

Bir nemlendirci canavarı olarak bu ay çok Tester kullandım, evde biraz numune yığını oldu kullanıyım eritiyim dedim... Sephora olan yüzü soyuyor nasıl nemlendirici anlamadım ilkten almayı düşündüm sonra vazgeçtim, Biotherm aquasource olması lazım oda mucizeler yaratmayan sırdan bir nemlendirici, yves rocherda ahım şahım değil gerçi testerden ürünün kalitesini anlamak mümkün değilde en azından önfikir veriyor... Avonun naturals serisinden gözaltı kremi: Sıradan tek özelliği jel yapısından dolayı serinlik vermesi... Clinique mosture serisinin nemlendiricisi: Sevmiyorum arkadaşbu markayı hiçbir faydasınıda görmedim, hatta kızıp bir kenara atmışım bitti sanıyordum meğer dibinde bir miktarda varmış vücut losyun bile olmaz(bu markayı gözünüzde hiç büyütmeyin) TheBodyShop tüp allık: niyedr bilmem krem allıkları çok seviyorum, bununda rengi hoştu ayrıca minik ışıltılı bişeydi tam makyaj çantasına atmalık, acayip kullanışlı, bu tarz tüplerin yarısı boş oluyor maalesef, sevdiğimden uzun zaman içinde koklaya koklaya bitirdim...  Anew alternative nemlendirici, ah diyorum vakti zamanında bilsem stok yapardım bayılmıştım buna, kokusu ciltte bıraktığı etki, pompalı ambalajı herşeyile çok güzeldi, ne yazıkki avonun ürün yenileme konseptine kurban gitti, göz kremiyle beraber set olarak almıştım onu çok sevdimdi... bittiğine üzüldüğüm nadir nemlendiricilerden biridir...



Buda poşetteki son halleri... Güle güle diyorum kendilerine...

Deodorant hariç(onu almam lazım) Gelsin stoktakiler... toplu halde baktımda yinede fena performans göstermemişim...



.....................

Not: Bloğumdaki izleyici sayım 54 olmuş, niyetim 50 olunca bu notu yazmaktı ama hala düzeltemediğim  leptoptaki arıza yüzünden yazamadım, beni izleyen sayısı 55 arkadaş olunca minik bir hediye vermek istiyorum, çekiliş filanla değil, takib eden 55 dosttan birine...55 te ayrıca benim okul yoklama numaram, pek bişey kaybetmedim yani...  

55te görüşmek üzere... sevgiler çok çok






11 yorum:

  1. Ne güzel ki pek çok ürün bitirmiştin.Yenilerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Evet kelebeğim :)) blog açtıktan sonra bir çeşit kozmetik canavarı olduk, yani en azından bende durum bu :)) sizde nasıl?

    YanıtlaSil
  3. Oh,iyi baya bitirdin.Şimdi toğunu eriymeye bak.
    Ayrıca oldu mu?Neden 55 :( (işin şakası)

    YanıtlaSil
  4. Bu kadarmi olur :)) şimdi senin bitenler yazına yorum yaptimda geldim... Stoktaki losyon ve yağlar bitecek gibi degil. Biraz zor bitiririm, karar aldım kucuk gramajli şeyler alicam. Annelerede sattimmi tamamdir :))

    YanıtlaSil
  5. hayatım bayılıyorum senin bloguna ve yazılarına allah daha nice 55 ler nasip etsin iyiki varsın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 tane kelebeğim var benim :)) bu ortam sizlerle guzel *.* hepberaber nicelerine tatli dilli arkadasim cok sagol ...

      Sil
  6. Ne güzel, bir sürü şey bitirmişsin. Zara'nın parfümlerini ben de çok severim. Zara white ve black kullanmıştım, özellikle white a bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacim White aklımda kalsın, geçenlerde bitane fislattim 2 gün bileğimde kaldı dönüştü tatli bisey oldu ama adına bakmayı unutmusum İyimi, neyseki sise ezberimde, böylede balık hafızam vardır :)))

      Sil
  7. Zara'nın parfümleri candııır!Muhteşem kesinlikle tavsite ederim. :)
    Bende fruity var,kışın güzel oluyor.Meyveli seviyorum ben.
    White'da muhteşemdir.Yazın white almıştım çok fresh oluyor.
    Gold'da biraz ağır gibi geliyor ilk başta ama biraz dolaşınca hayran kalıyorsun.

    Ayrıca ne kadar çok şey bitirmişsin ablacım.Ay ben hiç bitiremiyorum ya.Bitiriyim diye yeni ürün bile almıyorum ama bitmiyoor.Bu arada kuru şampuan nasıl hiç denemedim duymamıştım da,nasıl kullanılıyoor?

    YanıtlaSil
  8. benimle beraber 55 olduuunnnn:)) Tebrikler... http://melekceyasam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Eveeeettttt :))) tarihede not düşmüş olduk

    İlk fırsatta iadei ziyaret yapıcam, teşekkür...

    YanıtlaSil

taş

taş