10 Mayıs 2013 Cuma

Anneler günü alışverişim...




Boyle ozel gunleri kim sevmez?

Maşallah bütün forumlarda mesaj bollugu yaşanıyor, yağmur gibi yeni alınan ürünler paylaşılıyor inanın hepsini ilgiyle okuyorum aslında hiçbir şey alma düşüncem yoktu çünkü bu hakkımı yurtdışı alışverişimde tepe tepe kullanmıştım önce aldırmadım sadece yazilanlari okumakla yetindim ama Gratisin anneler günü için tum makyaj ürünlerinde %50 indirim yaptigini duyunca sadece burjois markasi icin bi gidiyim dedim (kendimize söylediğimiz en güzel yalanlara bir örnek) daha fazla kendimi tutamayip ama sıkı sıkıda tembihleyerek doğruca mağazanın yolunu tuttum ama şansıma gittiğim gratiste bourjois standı yoktu :( hal böyle olunca bende çok merak ettiğim loreal markasına yoneldim aklımda olan volume milyon rimel sepete attığım ilk ürün oldu sonrasında çorap söküğü gibi geldi vay arkadaş sen misin kendini tembihleyen? Kesinlikle bunu yapmamak lazım ters etki ediyor işte kanıtı..

Yazin olacak firma indirimlerini saymazsak sonbahara kadar baska indirim olmaz diye düşünüyorum, cok benzer kampanyanin watsonsdada oldugunu duyunca hiç usenilmeden orayada gidildi  tabi  ... kisaca aldıklarım
 Gratisten
  •   l'oreal volumemilion maskara
  •   yine lorealden rengini çok beğendim dörtlü far bir tanesinin içinde harika ışıltılar var, ne hikmetse pırıltılı olan şeyler çok hosuma gidiyor.
  •  testeri olmadigindan deneyemedigim bir adet ruj
  • yine cok istedigima altin piriltisinda far
bulmusken benri pamuklarida yedekledim tabi, nivea gozmakyaji tem. %40 indirimdeydi battım batacağım kadar diyip onu da aldım...

Kasada kampanyalı ürünlerde vardı diş macunu ve annem için hediye etmeyi düşündugüm parfümde cok hesapli geldi... burasi tamam dogruca kostur watsonsa...

Watson bu sefer güzel bir indirim yapmıştı
  •  Kate mostan nude tonlarda bir ruj (no 107)
  • merak ettigim 2 adet apocalipse likit ruj (biri arkadasa hediye)  
  • bronzer niyetine kullanacagim bir allık
  • burjoisten cok istedigim miniş allik iki kademeli rimel( bayıldım buna)
 yine ürünlerini merak ettigim max faktörden 1 adet ruj aldim çok ovulen krem puffuda son anda geri koydum(ev likit fondöten dolu)
maybilline rujda arkadasin siparisi ama ben hediye verecegim...


 Kendimi tutmus halim bu ve tabi batmista ...

neyse ayrintili yazilari sonra gelecek, acıktım  ben gidip bi ruj yiyim :)






13 yorum:

  1. Güle güle kullan gülbeşekerim.Evet benimde telkinler işe yaramadı poşet dolusu ürünle döndüm eve.Üstüne birde aklımda kalanlar oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol kelebeğim *.* asıl kızdığım o aklımızda kalanlar iste, krem puffu almadığıma pişmanım onu almaya diye gitsem yine bişeyler alıp donucem her türlü zarar yani ama eve getirip yanyana koyunca bizden mutlusu yok 

      Sil
  2. Hayırlı olsun yenilerin. Bende senin gibi kendimi tutamadım bir sürü şey aldım ve tabi battım :) Ama olsun uzun süre bir şey almaya gerek kalmadı :)(Bu da kendimizi avutma şeklimiz...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bende aynen öyle teselli ediyorum kendimi cansucum, gratiste sonbahara kadar böyle indirim olmaz dimi? diye satış görevlisi bayandanda teyit aldığım bi kısım varki alışverişimde sacmalama zirvem oldu :p

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsini abliş. :)
    Hepsi müthiiiş.
    Bende Creme Puff'u alıp almamakta kararsız kaldım,gidip bi deneyeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol tatlım *.* puffu ben alamadım sen al bari demiyorum ama, hem ikimizde ay sonuna kadar parasiziz ne yapicaz sen onu söyle :)))

      Sil
  4. Ben de talan ediyorum Gratis'i bu aralar, o kadar çok şey aldım ki bir yazı da ben hazırlıyorum.
    Adıklarınızı güle güle kullanın, çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim... Almak bizi kesmiyor vallahi, hem bu sefer watsonsta araya kaynak yaptı daha beter olduk, yazınızı ilgiyle okurum,

      Sil
  5. ah biz kadınlar asla kozmetiğe doymayız ama burada gratis yok ya bende uzaktan izliyorum sizi benim içinde güle güle kullan hepsini canım

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım aldılarını:)

    YanıtlaSil
  7. Kelebeğim; Gratis ocağımiza incir agaci dikip duruyor bende bazen olmasa diyorum çalışan hanımlar beni tanır oldu 
    Makyajli kareler; teşekkür ederim canim sizede gelip bakiyim

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullanın harika görünüyor ...

    YanıtlaSil
  9. harika şeyler almışsın güle güle kullan sanırım o gün toplu tüketim günü oldu ehehehe. bloguma beklerim sevgiyle kal. çok yeni bir blogum var.

    http://oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil

taş

taş