15 Mayıs 2013 Çarşamba

İzledim.../ The Canyon



Acayip sinirliyim müsaadenizle önden bir çemkiriyim rahatlıyım...

Arkadaş bu nedir ya?  internette hangi siteye gitsem -güvenlik uyarısı   vıdı vıdı... tamam göze alıyorum geç diyorsun onuda kabul etmiyor, googleın ana sayfası bile risk altında böyle zırvalık olabilirmi? hele bloggera girmek için kaç takla attım bilmiyorum, iki gündür bişey oldu sıkı yönetim devletindemiyiz neyiz, hani yasakçılık/özgürlük şusu busu... 
  
ya sabır ya sabır...

.....................

Simli, Işıltılı, Pırıltılı,Hareketli Ayraç Gifleri-ayirac-013-7143.gif

Tamda bu hafta yoğun geçtiğinden bende bloğumda izlediğim bir filmden bahsediyim diyordum sinirlerim zıplamış durumda yorumumu ona göre okuyun...

öhöm ne diyordum? film

baştan söyliyim, Film izleyiciyisi olarak benim kriterlerim biraz cozutuk ...

bunada en güzel örnek sözüm ona KORKU filmi izlemeyi tamamen reddederim... kesmiş/biçmiş/yemiş zırvalıklarına karnım tok, korktuğumdan değil, vahşeti kurgu bile olsa izlemeye tahammülüm olmadığından(sevene bişeycik demem). 

Peki ne severim: genelde mücadele/macera güzel bilimkurgu ve tarihi filmleri severim, bir ara romantik komedide izlerdim ondanda bıktım(iki kült filmim var ama fırsat bulursam bahsederim)...

bir sürü film arasından gerilimdir iyi çıkmaz diye önyargıyla açtım, şansıma çok sevdiğim hayatta kalma doğanın ortasında varolabilme mücadelesi çıktı... ayıla bayıla izledim tabi,

günün filmi: Canyon

afişteki hanım her ne kadar zerafet prensesi Naomi Watssa benziyor olsada malesef o değil... 

konusu kısaca şöyle: Ailelerinden habersiz Las vegasta evlenmiş bir çift enteresan bir balayı yapmak istiyor ve soluğu ucsuz bucaksız Grand Kanyonda alıyor, koca takmış durumda ille balayını kanyonda geçirecek ama rehber eşliğinde gezmek için aylar öncesinden adlarını yazdırmaları gerektiğini oraya varınca öğreniyorlar, kendi aralarında konuşurken bu kanyonu yemiş yutmuş bir rehber eskisi -ben sizi gezdiririm diyor ve macera başlıyor... katırlar bir yılandan ürkünce olanlar oluyor vs... sonu süpriz keşke yapmasaydı dedirtiyor... 

ben filmi severek izledim, en azından güzel vakit geçirtti... 

keyifli seyirler...




ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-flowers_.gif


1 yorum:

  1. çekilişime herkesleri beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil

taş

taş