6 Mayıs 2013 Pazartesi

Jordana fondöten ve LA Girl allık...

 ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-borderne.gif

Selamlar...

Farkındayım bloğumu epeydir ihmal ettim, bu haftada yoğun geçeceğinden ben eniyisi fırsat bulmuşken bu yazıyı ekliyim, 
 
Geçen hafta bahsettiğim beautyjoint sitesi alışverişinden aldığım ürününleri yavaş yavaş kullanıyorum, katalogdan makyaj malzemesi beğeniyorsak istediğimiz rengin gelme olasılığı sıfıra yakın ben bunu taa avon temsilciliği yaparken öğrenmiştim, bu sebeple siteden sipariş ettiğim malzemeler allah allah ben bunumu beğenmişim dedirtti tabi... misal allığı parıltılı seçmiştim yada ben öyle sanmıştım mat ve pembe tonları çıktı, neyse dedim ya bu tutarsızlığa hazırlıklıydım...

Aldıklarımdan bahsederken ikişer ikişer gidiyim diyorum, önce Jordana fondötenden başlıyım...

Firmanın yeni çıkardığı(eskisi çevirmeli kapaklıymış) minnak cam şişedeki pompalı fondöten meğer bizde yokmuş makinem iyi değil sizin için daha güzel fotoğraflarını nette bir aratıyım dedim yerli sitelerden hiçbirinde göremedim, üzerinde amerikan malı yazıyor çin üretimi olmamasına bu açıdan çok sevindim, oil-free yağsız krem fondöten diyor, renk olarak 02 bej seçmişim, fotoğraftanda belli fondöten pembe alt tonlu çıktı benim zaten kızarık olan cildimle eşitlenmesi zor oldu yedirmek için bayağı uğraştım bunuda içeriğinde yağ olmamasına bağlıyorum, yumurta süngerle pıt pıt tampon yaparak fazlalıklarını alınca istediğim natürel görüntüyü anca elde edebildim...
 
 
fiyatı 3 dolar civarında

(fotoğrafta renk oynaması yoktur) pek sevmemiştim kendisini ama bloğum için fotoğraflayınca gözüme daha bi hoş göründü ... tam kapatıcılık sağlamadı ama günlük kullanım için uygun, ufak boyuylada çantada taşımaya müsait, kokusu yok denecek kadar az(yeni klorlanmış havuz suyu gibi kokuyor, evet benzetmelerim şahanedir)...

almasamda olurmuş ama zamanla severim kendisini diyorum...

 

Sırada LA Girl allık var...
sitede çok allık vardı, bunu kendinden fırçalı ve aynalı diye seçtim, toparlak fırçası tüm benzerleri gibi kendine bile hayırsız... allık minik siyah plastik ambalajda ve iki katlı, alt kısımda aynası mevcut
kokusu tam benlik güzel bir pudra kokusu var, yapısı incecik tül gibi fırçaya alırken biraz tozutuyor ama essence allık kullananlar bilirler asla onlara benzemiyor, buda made in usa üretimi, içeriğinde talk paraben ve mika gibi faydalı kimyasallarda elbette mevcut fiyat olarak yine 3 dolar civarında olması lazım... 
 
Hernekadar eklediğim Fotoğrafta yüzüme boca etmiş gibi duruyorsada bu sizi yanıltmasın ciltte nasıl durduğunu göstermek istedim yoksa allığı böyle sürmüyorum tabi arattım bununda nette doğru dürüst renk tanıtımı yok, numarası BL554 Blushing içinde hafif şeftalilik bulunan mat bir pembe... jordana fondötene kıyasla daha çok sevdim kendisini... şu siteden renk skalasını daha ayrıntılı inceleyebilirsiniz...

özetle yurdışı alışverimi tamamen meraktan yapmıştım, fiyatlarına bakarsak bunlarda Amerikanın drugstore markaları olmalı, taa oralarda satılınca aman benimde filan olsun diyoruz ama olmasada olurlar, aldıklarımın içinde bir tek bb krem Tayvan üretimi çıktı, sipariş verirken özellikle bu markaların çinde üretilmiş olmamasına dikkat ettim... Çin mallarına bir önyargım yok ama hiç değilse yüzüme gözüme sürdüğüm makyaj ürünlerim ordan olmasın istiyorum...

inceleme bitti...



ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-13101255.gif








2 yorum:

  1. jordana burada drugstoreda satiliyor, la girl ise 1 milyoncularda :) ama kalitesiz degiller, ozellikle jordananin rimelleri hakkinda cok iyi seyler duydum hep

    YanıtlaSil
  2. Drugstore dimi  tamda ahmin ettigim gibi sevgili Kitten.. La girlu sevdim ama Jordan'anin rimelleri iyiyse alınır tabi fiyat olarak cok uygun ürünler ama gümrüğe takılır korkumuz var yoksa 2-3 $ nedirki... Denemek için almıştım genel olarak aldiklarimdan memnunum zaten 

    YanıtlaSil

taş

taş