12 Haziran 2013 Çarşamba

Nisan-Mayıs bitenler...

 ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-mejazzl3.gif

Uzun bir aradan sonra MERHABA...

Aklıbaşında herkes gibi benimde moralim çok bozuk, çocukluğumun geçtiği Taksim Gezi parkı(ben küçükken adı sadece parktı) protestolarını tarafsız medyadan dikkatle izliyorum bu sebeple bir bloğum olduğunu bile unuttum...

dün geceyi yine uykusuz geçirdim, çocuklarımız gaz altındayken başımı yastığa koyupta uyuyamıyorum ...

bi ara bloggerda neler oluyor diye baktım, çoğunluk boykottaydı. 

artık normalleşiyoruz sanırım...

Bende şu kalabalık evden gitsin istiyorum...
 iki ay boyunca bitirebildiklerim bunlar, 

soldan sağa: ilk üredermimi nihayet bitirdim, yedeği alınmıştı hemen ona geçtim, daha öncede yazmıştım bu bir ilaç değil losyon, cilt yapısında zaten var olan üreye katkı sağlıyor, yumuşatıyor parlaklık veriyor daha sağlıklı bir cildiniz oluyor, ömür boyu kullanmaya devam edeceğim sanıyorum, Sesu deodorant; piyasada ağdası olan bu markanın meğer deodorantıda varmış annem için almıştım gide gele ben kullandım dove vari bir kokusu var nerden aldım hatırlamıyorum bile önüme çıkarsa yine alabilirim, çoğumuzun kullandığı klasik dove roll-one; almıyım diyip yine aldığım ürün, yalnız şöyle birşey var, birkaç gün rollone sürmiyim dedim bildiğiniz buram buram tek koktum, farkında olmasakta bu rollonların ter kokusunu önlemede büyük faydası varmış... test edildi onaylandı :))
Röflem olmasına rağmen dip boyayım uzunca bir süredir kendim yapmaya başladım, vallahi iyi fikirmiş yine rossman menşeili accent saç boyasını çok severek kulandım içinden küçük bir plastik fırça ve boya karıştırma kabı çıktı bu malzemelerle aynanın önünde şipşak boyamak çok pratik oldu...
avon saç tazeleme speyi; bi ara severek kullanmıştım artık ihtiyaç duymuyorum, Rossman mamülü isana duş kremi; hoş kokusundan dolayı ilk zamanlar severek kullanmıştım fakat köpürmesi çokta iyi değil evdek stok biterse belki yine alırımda pek sanmıyorum ama kokusu gerçekten güzel etkiside kalıcı olsaydı küçük boyuna rağmen vazgeçilmezim olabilirdi....nea el kremi; bimlerde satılan bu marka hiç ummadığım kadar iyi çıktı, elleri yumuşacık yapıyor, evdeki stok bitsin uygun fiyatından dolayı yine alırım...

bu fotoğrafı lux pamuğa yakın bakış olsun diye ekledim, kışlıkları kaldırırken valizin gözünde geçen yazdan kalma pamuk poşetini buldum içinde 4 tane filan kalmış pamuk muhteşem, dokusu sapa sağlam, watsonstan veya gratisten aldığımız disk pamuklara hiç benzemiyor, rafta gördüğüm yerde tekrar satın alacağım. diğer firmalar sürekli kaliteden çılın bakalım yakında pamuk diye ince tülbent satarsınız bize... diğeride watsons markalı disk pamuk ne zaman bitirdim farkedemedim bile, öylesine sıradan ve kalitesiz
kıymetli Yves Rocher şampuanıma ayrıca bir kendimi tekzip yazısı hazırlamam lazımdı... valla ne kadar özür mözür dilesem azdır... kısaca özet geçiyim bloğumu takip edenler bilir mart ayında bu şampuanı kullanmaya başlamıştım saç diplerimi öyle çok kuruttuki üç seferlik kulanımdan sonra hemen gilsse geçmiştim, gelen gideni aratır hesabı oda üç seferlik kullanımda saçımı mahf etti ve yağlandırdı, dipler kepek doldu, vay saçlarım yağlandı diyip tekrar buna geçince farkında olmadan saçlarımın yıkarken yumuşacık olduğunu farkettim, öyleki zaten hiç sevmediğim saç kremi kullanmayı bile bıraktım, şampuan anlayamadığım bir şekilde benim asi olan saçlarımı hizaya soktu, ilkten sevmediğim bu şampuan şimdi vazgeçilmezim oldu, hemen yedeğini satın aldım, buda o arada bitti zaten... Kendisine dizi dizi kalpler gönderiyorum birlikteliğimiz inşallah ömür boyu sürer...

Yine içinde makyaj malzemesi olmayan bir bitenler yazısı oldu, bakım ürünlerini tepe tepe kullanıp bitiriyoruzda rujdur ojedir niye bitmiyor arkadaş? anlamadım gitti... 







Hakkımızda herşeyin hayırlı olmasını dileyerek hoşcakalın diyorum...

6 yorum:

  1. Yenilerine sağlık canım. Bende zaten Asi olan saçlarıma röfle yaptırdım bir de. Şimdi ne yapsam ne kullansam diye dolanıyorum ortada. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol kelebeğim :)) asilikte benim saclarla yarisabilirmisin bilmiyorumda :) bu sampuanla biraz hizaya geldiler gibi gerçi ne olacağı hiç belli olmaz, nefret ettigim sackremi kullanmayı bıraktım ama hayretlerdeyim *-*

      Sil
  2. Siyah glissi mi kullandın? O biraz kuru saçlar için gibi herkes bayılıyor ama ben de spreyini falan sevmiyorum :s Saçı çok ağırlaştırıyor..
    Ben dipleri iyice arındıracak bir şampuan kullanıyorum genelde gratisten aldıklarım ya da pantene aqua light saç uçlarına da down under argan maske ya da krem kullanıyorum yoksa hem arındırma hem yumuşatma aynı şampuanda biraz zor bulunuyor :s
    Benim hiçbir şey bitmiyor yahu :s Kullanmadığım ya da kalitesiz bulduğum şeyleri atmaya başladım nemlendirici bile bitmez mi? Ayran gönüllülüğün sonucu olarak evde 4-5 farklı tonik, nemlendirici, göz kremi, el kremi falan oluyor ve bir türlü bitmiyorlar :D
    Depresyonda olduğum ve alışveriş yapmadığım için bu iş sadece ürün bitirmeye yarayacak :)

    YanıtlaSil
  3. Aynen :)) siyah gliss mahvetti sacımı, iyi gelse şaşardim zaten, dibe ayrı ortaya ayrı uca ayrı derken ev ivir zivir doldu :p Cok şükür hepsinden kurtuldum yıkıyorum çıkıyorum hesabı :)) sadece kolay taransin diye glis sac açıcı fislatiyorum o kadar...
    Depresyon Ters etkide yapabilirdi yani bu seferde Alışverişe Vururdun kendini :)) Üzülme tatlışim

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim. Çok beğendim. Sizi izlemeye aldım.
    Bana da beklerim :))
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile,
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Fatma Hnm. Elimizden ve dilimizden geldiğince iki/uç satır karalıyoruz :)) bende seve seve gelirim tabi :-)

    YanıtlaSil

taş

taş