8 Temmuz 2013 Pazartesi

Biraz ayrılık, biraz Tatil...






Uzuuun bir moladan sonra MERHABA... 

Nerdemiydim? kısa bir süre için olsada tatilde ... 
bu tatil bir haftacıkta olsa ramazan için bana gereken enerjiyi bol bol verdi... 

son mesajıma bakıyorumda üç gün sonra bir ayı dolduracakmışım ...

aslında karışık bir dönem geçirdim tam üç acı kaybı üst üste yaşadım  ilk dönem bu sebeple pek sesim çıkmadı, sonrada tatil hazırlığı koşturma filan derken bloğu unuttum...

Yalnız tam tatil öncesi bütün firmaların indirime gireceği tuttu tbs ben tatildeyken indirim yapmış bitmediyse bir kapısından girerim ve fakat tam arefe günü Yves Rocherin ve sephoranın indirimini yakaladım Gifler - Hareketli Gifler - Hareketsiz Gifler MSN İfadeleri (Emoticons)-20050205010405k160gw.gif...

bu postumda zaten bu mini alışverişle ilgili...
 
Ama önce ikinci gidişimde daha çok beğendiğim yurdumun güzel tatil beldesi Didime ait hoş bir deniz fotosu paylaşıyım istiyorum...
Fotoğraf çıktığımız bir tekne turunda Didimin güzel ve sakin koylarından birine ait... ilk seyahatimizde sadece appollon tapınağı turu yapabilmiştik, bu sefer koylarınıda görmek istedim, arkadaşlarla birlikte katıldığımız ve çok eğlendiğimiz harika bir tekne turuyla 5 koyu gördük, valla hepsindede tek tek denize girdim birini bile boş geçmedim, bilenler bilir Didimin suyu insanı çivi gibi yapacak kadar soğuk ve tuzlu, ama pırıl pırıl, benki soğuk deniz sevmem - istanbulda bu denizi bulamıycan kızım ramazanda çekeceklerini hatırla affetme gir, diye diye kendime moral verdim ve bolca yüzerek geri döndüm... 


Didimi niye daha çok sevdim? Çok şükür yazlık ev istilasına uğramamış(benim gezdiğim koylar öyleydi) ilçeler ve koylar sakin, bozulmamış Bodumdaki gibi dere tepe düz gidip site/yazlık/bina yapılmamıştı... tam karşısı bodrum Türkbüküydü taa dağların tepelerine bile yürümüş yazlık ev istilası durumun vehametini çok uzaktan bile olsa gösteriyordu ..




Geliyim giderayak yaptığım alışverişe...

Yves Rocher mesajla çağırınca tıpış tıpış gittim tabi, severek kullandığım şampuanımı yedekliyim birde güzel bir nemlendiricisini hazır indirimdeyken alıyım dedim ve aferin banaki sadece bu ikisini alarak çıktım mağzadan  sonradan bb krem ve var sandığım için tatilde yanımda olamayan güneş  ürünlerinden almadığıma çok pişman oldum... kısmetimde yokmuş ne diyim... 



İki mağzada bana çok yakın olan alışveriş merkezinde vardı bu sebeple çok pratik ve az dolaşmalık bir alışveriş oldu, önce sephoraya bir bakındım, kışında söylediği büyük indirim palavrası aynen devam ediyordu, küçük bir standa kalmış beklemiş yada satılmayan ürünleri indirim ürünleri diye satışa koyumuştu  bu markanın rujlarını çok severek kullanıyorum bende üç ruju vardı ve yine bir ruj aldım, pırıltılı seri rujları ayrıca parlatıcıya gerek bırakmıyor, tatilde bir kere kullandım güzel çıktı, birde çanta içindeki french manikür oje setini aldım ve çıktım yves rocherdende serum vegetal3 nemlendiciyi ve şampuanı aldım satış elemanı aklımda kalan diğer kreminde üç beş numunesini verdi, daha önceki bitenler yazımda bahsettiğim lüx marka disk pamuğuda Rossmanda buldum, aldım ama kalitesi geçen yılki gibi sağlam değil bu firma bile kendini bozmuş ... 


temmuzun 8i olmuş ama tatilde birçok ürün bitirdim, yarın kısmetse bir bitenler yazısı eklemek istiyorum...

görüşmek üzere dostlar...  hoşçakalın... 




2 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan canım. Y. R indiriminden aklımdakilerle çıkamadım ama Sephora indiriminden hiçbir şey almadım. Görevliye indirimdekiler konusunda hayal kırıklığına uğradım dediğimde valla bizde uğradık cevabını aldım :)))

    YanıtlaSil
  2. İlk yorum Kelebeğimden gelir demiştim yanılmadım *.*
    teşekkür ettim, y.r kitapçığı evde vardı, keşke bakıpta gitseymişim, bb kremi yüzde elli indirimle alırdım, sonradan farkettim, birde güneş koruyucum yokmuş y.r markasını denemek için iyi bahane olurdu... kısmetmde yokmuş... :((

    sephora kasım ayı içinde güzel kampanya yapıyor Kelebeğim inşallah onu yakalarda güzel bir alışveriş yaparsın... rujlarını kokusunun hoşluğu ve sürümündeki rahatlığı için mutlaka tavsiye ederim... ayrıca bi tanıtım yazısıda yazmak istiyorum zaten

    YanıtlaSil

taş

taş