11 Temmuz 2013 Perşembe

Dokunduğu için kullanamadığım ürünler...



ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-495m98ap.gif


Günaydın...

Aslında niyetim tatile giderken yanıma aldığım ürünlerden bahsetmekti ama yazacağım postta nicedir aklımda olduğundan daha fazla beklemesin diye önceliği buna verdim...

Bana dokunan yada genel söylemiyle allerji yapan enteresan ürünlerden bahsetmek istiyorum...

Ürünleri satın alırken kesinlikle dokunacağını düşünmemiştim, kabul beyaz tenliyim ama çokta sorunlu bir cildim yok, en büyük derdim çabuk kızarmam oda alevlenme halinde gelir ve geçer, sivilce sorunum yoktur mesala bu bakımdan şanslı azınlıktanım, cildim karma T bölgemde hafif yağlanma sorunum var onuda basit bir pudralamayla halledebiliyorum...

evde elimin altında sürekli bephanten ve prednol-a krem bulundururum cildimde oluşan ufak tefek sorunlarıda hep bu iki kremi dönüşümlü kullanarak hallederim...


 ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-24905511.gif

Bu enteresan durumu ilk roll-on kullanıyla farkettim... bir on yıl kadar önceydi, avondan OnDuty koltuk altı roll-onlarından sipariş vermiştim ve daha ilk kullanımla birlikte koltuk altlarımda acayip bir kaşıntı hasıl oldu, ürünü kullanmayı hemen bıraktım tabi, bu tarz bir durumla ilk defa karşılaştığımdan üç beş günlük bir molanın ardından -acaba bundanmı oldu? diyerek tekrar kullandım ve anladımki bu rollonebana dokunuyor, hemen ürünü iade ettim...

 
Aradan geçen zamanda  rollonların içinde alimunyum olduğunu farkına vardık, benimde kişisel olarak en endişe ettiğim mevzulardan birisi budur, bu tarz ciltle direk temas eden ürünlerin meme kanseri riskini artırdığını düşünüyorum, yine bir gratis alışverişimde aluminyumsuz diye niveanın pure natural serisinden bu roll-onu aldım ve sonuçta avonda başıma gelen sorunla yine karşılaştım,
            
inanılır gibi değildi dokunmasın diye aldığım ürün tam tersi etki yaptı, Gratise bu durumu özellikle bildirmek için tekrar iadeye götürdüm, haklı bir şekilde şaşkınlıkla karşıladılar... firmaya bildirmelerinide ısrarla rica ettim(form bile doldurdum geri dönüş filan olmadı)... çok aşırı hassas olsam bu tarz rollonların geneli dokunsa bende sorun var diyeceğim, evimden rollon eksik olmaz kokusu hoşuma giden çoğu piyasa markasınıda kullanmışımdır bu tarz sorunla sadece şu ikisinde karşılaştım...

Diğer şaşırtıcı olanı ise blogları okumaya başladıktan sonra -La Roche Posayden bende bi ürün kullanıyım dediğimde başıma geldi, en sevdiğim bakım ürünlerinin başında nemlendirici gelir, bu kremide görünce denemek için iyi olacağını düşündüm
 
ve zengin nem içerikli hyrdrean rich kremini satın aldım ilk zamanlar pek bişey anlamadım ama zamanla yüzümde sivilceler oluşmaya başladı baştata yazdığım gibi muayyen günlerde ufak tefek çıkan sivilce haricinde bu tarz bir problemim hiç yoktur, bir iki derken yüzümde sürekli bir sivilcelenme durumu oluştu ufak tefekte değiller üstelik baya baya köklü ve ağrılı, bunun kullandığım yeni kremden olduğunu hemen anladım tabi, yine biraz mola verip tekrar kullandığımda artık iyce emin oldum ve kremi annecime havale ettim, bişey söylemeden kullandığına göre ona dokunmamış olmalı hayır sormayada korkuyorum, beğenmediğini niye bana veriyorsun filan der diye... bu kremde uğradığım duruma gerçekten çok şaşırdım, başka bir ürününü kullanmayıda bu sebeple göze alamıyorum... 

Diğer şaşırtıcı ürünse makyaj malzemesi olarak karşıma çıktı, çok değil iki ay önceki anneler günü alışverişimde hep istediğim Kade Moss rujlardan bir tane satın aldım
 
Ton olarak bu değildi yine bu siyah seriden ama daha açık renk olan 103 olması lazım, neyse neticede şahane bir renk cilt tonumada süper uydu fakat birinci sürüşümde dudaklarım tam birleşme yerinden acayip şekilde çatladı ve kanadı, sanki demir yalamışım gibi tuhaf bir tat oluştu, ara vererek ikinci kere kullandım durum yine aynı baktım olacak gibi değil bende rujun yeni formunu bozmadan ve üçüncüyü kullanmadan rengini çok beğenen arkadaşıma havale ettim, hiç sorunsuz ve çokta beğenerek sürüyor...


bazı ürünler varki hiç ummasakta bünyemize dokunabiliyor, benim tecrübe ettiklerim bunlar... bu durumu çok olabilir karşılıyor ve benzer durumları herkesin yaşadığını düşünüyorum...

mesela okuyan arkadaşlarda benzer bir yazı yazsa onlara neler allerji yapıyormuş? diye ilgiyle okurum


mutlu günler...



ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-glitt14j.gif

9 yorum:

  1. Çok ilginç gerçekten, içlerinden iki tanesini kullanmıştım ama hiç böyle sorunlarla karşılaşmadım. Nivea roll-on deodorantı kış aylarında ben de kullanıyorum, benzer bir kaşıntım olmadı. Yaz aylarında daha iyi bir koruma için başka bir roll-ona geçtim, o zaman koltuk altımda hafif bir acı hissetmeye başladım; öncesinde Nivea ile o kadar da uyumluydu yani koltuk altım, cildim.
    Bi diğeri de La Roche-Posay, doktorum reçeteme yazınca kullanmaya başlamıştım, gayet de sorunsuzdu ilişkimiz:) Belki cildinin hassaslığıdır, belki de uyumsuzluğu, bazı ürünler herkeste aynı etkiyi göstermeyebiliyor.

    Bende de L'oreal in çift fazlı göz makyajı temizleyici dokunmuştu, ben ürün hatası falan olabilir diye düşünmüştüm ama, bir yenisini de denemeye cesaret edemedim. Göz kapağım ince bir kabuk falan tutmuştu, fenaydı gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Gercekten neyin dokunacagi belli olmuyor rollonlar bende acimaktan ziyade acayip kaşıntı yapıyor tarif edemem böyle hatır hutur denilen cinsten, posaye bende şaşırmıştım *-* iyce emin olunca sürmekten vazgeçtim...

    Gözde hassasligim hiç yok mesela başka bloglarda okuyorum dokunan kanlanma yapan kalemler varmış şükür bana denk gelmedi bide yazıya eklemeyi unuttuğum(belki güncellerim) Clinique tonik var aman yarabbim gözde ve ciltte asiri yanma yapmıştı hemen götürüp geri vermiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique 2 numaralı toniği unutmuşum.O da cildimi yakmasıyla nefret ettiklerim arasında.

      Sil
  3. ben de bir deodorantı koltukaltımda sivilce yapınca kullanamamıştım, bildiğimiz beyaz uçlu sivilce çıkarıyordu ne alakaysa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kotukalti en hassas ve dikkat edilmesi gereken yer, her aldığım rollonda bu korku oluştu bende fobi gibi bisey oldu birde bu yeni çıkan doğal tuzlardan denemek istiyorum bakalım

      Sil
  4. Kate rujlar biraz kuru yapıdalar canım.Ondan iyi gelmemiş olabilir dudaklarına.Nivea deodorant'ı ise yenice bitirdim bir sıkıntı yaşamadım.Avon'un Rich Moisture serisinden bir kremi cildimde kaşıntı ve yanma yapmıştı .Color Trend'in uzun göz kalemleri ise bulanık görmeme sebep olmuştu.Anlayacağın herkesin bünyesi farklı ve farklı alerjenlere tepki veriyor .Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlarsan avonun rujlari dudakları kurutuyor demiştim Kelebeğim valla o buna dua okutur  resmen parçaladı dudaklarımı böylesi ilk defa basıma geldi icinde bana direk dokunan bı madde olmalı,

      Aynen Clinique tonikten bende nefret ettimde benim kuzende -ay bundan baskası bana yaramıyor, diyerek kiloluk boyunu alıyor iyimi?  :))

      Sil
  5. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel sözleriniz için teşekkür ederim, Mutfak cok sevdiğim alanlardan biri  hatta fazlasiyla seviyordum :)) Sizede tabiki gelirim Sevgiler

      Sil

taş

taş