31 Temmuz 2013 Çarşamba

ELCA Alısverisi...❤


Yine bir tembellik molasından sonra okuyan dostlara MERHABA...


Ramazanda daha aktif olurum sanıyordum, pek düşündüğüm gibi olmadı ...

zaten hayatta hiçbirşey planladığımız gibi gitmiyor, bir akışı var bizde ona uyup gidiyoruz...

Mesela niyetimde Elca'ya gitmek hep vardıda yolumun aniden o taraflara düşeceğini hiç hesaba katmamıştım zaten neticeye bakarsam iyiki hazırlıksız gitmişim diyorum hafazanallah birde planlı programlı gitseydim ne olurmuş bilmiyorum ...

Dün aniden çok yakınlarına yolum düştü mesafe olarak 10 dakika kadar hal böyle olunca madem gitmek istiyordum aradan çıksın bari dedim...

Gidişi gerçekten çok kolaymış, iki türlüde gidilebilir, ya metro kullanılır İTÜ durağında inilip karşıya üst geçitle geçilir yada benim gib Beşiktaş/Maslak minibüsleri kullanılır(otobüste çalışıyordur)... 

Plazayı bulması zor değil diğerlerinin arasından zümrüt yeşili gibi parlıyor ince ve zarif bir bina, ama bu sefası fazla sürmez tam yola bakan tarafa devasa başka bir gökdelen yapılıyor... 

Neyse plazaya gelince girişte görevlilerin yönlendirmesiyle küçük satış ofisini kolayca buldum...

içerisi kozmetik dolu olduğundan gözüme çokta güzel göründü ...

Amacım MACten bişeyler bulursam mutlaka almaktı fakat ne mümkün? diğer blog yazılarınıda okumuştum, stand sanırım iki yıldır filan hç güncellenmemiş hep aynı... kalmış miyadı geçmiş ürünler... almayı çok istesemde tek kalem bile bişey alamadım... hal böyle olunca dikkatimi diğer satılan ürünlere çevirdim... 

Bobbi Brown reyonu makyaj malzemeleriyle bildiğiniz yıkılıyor, ama bu marka için sıfır bilgim vardı zaten niyetimde makyajdan ziyade cilt bakımına dönmüştü, mağzada en geniş reyon Clinique ürünlerine ayrılmıştı, bloğumu okuyanlar bilir ben bu markayı pek sevmiyorum uzak durmaya çalışsamda diğer markalar kısıtlı olduğundundan iki ürününü yinede almış bulundum...

Elca Estee Lauder company'nin kısaltılmış hali olduğundan küçük mağzada Estee Lauder standı epeyce zengindi, bu markanın cilt bakım ürünlerini kullanma vakti geldi diye düşünüp o reyonda baya bir kaldım neticede güzel bir üçlü setini buldum...

aldıklarım bunlar...

Alışveriş yapanlara kasada özel bir kart çıkartılıyor... ve alışveriş için sadece kredi kartı kullanılabiliyor Görevlilerin çok ilgili olduğu söylenemez sadece sorulunca yanıt veriyorlar, bunu avantaj olarakta düşünebiliriz ben alışverişimi karışan görüşen olmadan çok rahat yaptım ama yerine görede görevli yardımı gerekiyor tabi ...
Fotoğaflarken farkettim bu kofre tam boy(full size) serum ve bu serumla kullanılması önerilen iki cilt bakımı ürünü hediyeliymiş... Serumu internette araştırdım çizgileri acıcı özelliği varmış ben eve gelir gelmez bu kutuyu hemen buzdolabına kaldırdım(dün İstanbulda öyle bir sıcak vardiki anlatamam)... akşam yatarkende önerildiği gibi temizlenmiş cildime uyguladım serum yağsız ciltte ipeksi bir his bırakıyor, üstünede yine tam ihtiyacım olan bol nem verici Resilience Lift yüz kremini uyguladım gerçekten mükemmel bir ikili oldular ... göz kremini biraz gönülsüz kullanacağım sephora alışverişinden aldığım yes-to göz kreminden gerçekten çok memnunum... (setin fiyatı 99 tl)
Bayramda kısmetse yazlıkta olacağımızdan eksik olan güneş koruma ürününüde gönülsüzde olsa cliniqueten yaptım umarım iyi çıkar... 25 koruma faktörlü spey tarzında(29 tl)... birde hep cubbystick almak istiyordum kullananlar çok memnun bende deniyim dedim, tam boylarında türlü türlü renkleri vardı ama aralarda bir yerde böyle bir set buldum sanırım meme kanseri için kampanya olarak satışa sunmuşlar fiyatı diğerlerinden daha düşüktü(29 tl)... bana aynı gibi göründüler hatta götürüp diğerleriyle boyutunu kıyasladım gerçekten birebir aynı nesi farklı anlamadım ... sürümü yumuşacık hoş kalem rujlar bunlar, aslında ruj demekte çok doğru değil, sanırım revlonun lipbutter dediği tarzda şeyler... 

MAC alırım diye girdiğim mağzadan işte bunları alıp çıktım, cilt bakımı çok ihtiyacımdı, diğerleride hem lazım olan hemde istediğim şeylerdi...

Yine ilgimi çeken bir marka olan Darphin standında güzel cilt bakım ürünleri vardı, ben niyeyse fiyatlarını gereksiz yüksek buldum, bu sebeple tercihimi Estee Lauderden yana kullandım, Bobbi Brownın standı bahsettiğim gibi çok yoğundu. hatta 70 liraya türlü çeşit fırçalarından bile vardı, Jo Malone parfüm standıda epey kalabalıktı, ismini tam hatırlamıyorum ama Aven olması lazım bir saç bakım reyonuda şampuan/saç kremleri ile doluydu, Clinikte bol ürün vardı yanisi gitmek isteyenler elleri boş çıkmazlar emin olabilirsiniz...


Görüşmek üzere...


7 yorum:

  1. Canım harika bir alışveriş olmuş. İstanbul' gidersem yolumu bile bile düşürürüm ben oraya. Hepsini güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. :)) aynen öyle olmus kelebeğim, Yazıyı girdikten sonra serumun fiyatına bir bakiyim dedimde amanın yani *-* çilekte 326 tl. diyor yav... Elca Tam cüzdanın dibine vurulacak bir yer gözüm arkada kalarak geldim zaten.... Teşekkür ettim  tatlım

    YanıtlaSil
  3. Süper ciciler almışsın Gülbeşekercim. Cubbystick'lerde benim de gözüm var kısmet bakalım :))
    Hepsini güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim :)) chubbylerden almayan bi sen bide ben kalmıştım galiba :)) gercekten ovdukleri kadar varmış, dudakta yok gibi sürümü yumuşak vede pürüzsuz hissi veriyor benim herdaim kuruyan dudaklarına bile iyi geldi, başka renklerinide alabilirim, lorealda benzer ürün çıkarmış şimdi rujlar out stickler in  :))

      Sil
  4. Gule gule kullan canim Elcaya bi ben gidemedim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende böyle diyordum canim :)) çok beklentiyle gitmemek lazım ne çıkarsa biraz bahtımıza istanbuldaysan bir yolunu bulup mutlaka gitmelisin, benim beğenimi kazandı(mac hariç) ...

      Sil
  5. Güle güle kullan canım, ben de Elca'ya gitmeyeli uzun zaman oldu.

    YanıtlaSil

taş

taş