9 Temmuz 2013 Salı

Haziran ayı bitenler...





ayraç gifler ayraç gifleri,  ayraç,  konu ayraçları,  ayraç gifler,  gifler,  ayraçla-97535726.gif



Ramazan ayının ilk günü olan 9 Temmuzdan kocaman bir Merhaba...

Sanırsam bu bitenler yazısıyla blogdaki aktif günlerime dönmüş bulunmaktayım...

Yazın gelmesiyle beraber bizde tazelendik valla yalan yok elime ne geçerse sürüp sürüştürüyorum, hatta öyleki  deniz sonrası kurumasın diye cildime bocalandığım yağla kırkpınarda rahatlıkla güreşebilirim...  hal böyle olunca losyon tarzı şeyleri şu ara daha çok kullanır oldum...

Bitirdiklerimin geneli şöyle... (temmuz ilk haftasıda bitenlere dahildir)

Tatile giderken hep yarım olan ürünleri yanıma aldım elimin altında sürekli kullandım ve çok şükür bittiler...

Soldan sağa: adını She sandığım ama meğerse shela olan yeşil deodorantı sanıyorum annem için bimden almıştım kokusunu o hiç beğenmedi bense bayıldım tam yaz için taze ve freş bir koku. Bulursam ki uzun zamandır gözüme ilişmedi yani hiç sanmıyorum  yine alırım... 

Glissin vazgeçilmez ürünü saç açıcı likit kremi kullanan herkes bilir... dibinde az kalmıştı tatilde kullandım bitti... kendisini iyikide yanımda götürmüşüm dedim zira didimin suyu bolca kireçliydi... 

Avonun çok eski bir ambalaja sahip güneş sonrası serinletici losyonu, ambalaj eski ama içindeki ürün yeniydi, sonradan alınanın fısfısı bozulduğundan bu sağlam şişeye aktarmıştım, bunun gibi ürünler benim için vazgeçilmez şeyler desem sözüm az kalır, güneşten sonra kendimi korusam bile kısmen haşlanıyorum banyo sonrası dolapta beklettiğim bu serinleticiyi üstüme boca etmesemde acım dinmiyor üstünde yazdığı gibi hakikaten tedavi edici özelliği var... yedeğini yine avondan almıştım ama getiren arkadaşım kullanmaya mecbur kalınca bende yeniden sipariş verdim ve mutlaka alıp yedekleyeceğim...  olmazsa olmazım yani... 

Victoria Secretse ait body mistte bir yurdışı seyahatinden bana hediye gelmişti, tuhaf bir kokusu var kalıcı ama pek alışkın olmadığım türden... gönülsüzde olsa kullandım ve bitti, buda taze ve freş bir yaz kokusuydu... tatilde çok işime yaradı

Avonun planet spa serisinde nihayet bitirdim diye çok sevindiğim prinç özlü sözümona pırıltılı vücut losyonu... kokusu için kısaca BERBAT desem az kalır... yapan kimyager artık nasıl bir ruh haline sahipse kınıyorum kendisini, insan hiç olmazsa içine biraz aromatik hoş koku ekler, burundan uzak yerlere yani ayaklara bacaklara kullandım ve bitti, kurtuldum çok şükür... 
*Pure coconut duş cremi, buda tatilde bitenlerden zaten yanımda başka bir ürün bilhassa götürmedimki bitsin, bu marka ülkemizde satılıyormu bilmiyorum yine yurdışı menşeli bir ürün... harika hindistan cevizi kokuyordu... tüpte kullanımıda çok pratikti... ev duş jeli dolu bittiğine çok sevindim 

*Watsonsda satılan hijyenik mendillerde yerine göre lazım oluyor... 

*Calanın makyaj temizleme mendillerini büyük gratis indiriminden üç paket halinde almıştım, gül kokulu olanı nihayet bitti, fazla makyaj zaten yapmadığımdan makyaj temizlemede en çok bu tarz mendiller kullanıyorum, iki çeşidi daha vardı (salatalık özlü, ve okyanus kokulu) biri kullanıma açıldı, ben yazın bu mendilleri buzdolabında muhafaza ediyorum serin serin makyaj çıkarmak çok keyifli oluyor 

*aslında Y.rocher krem numunelerinden birkaç adet bitirdimde onları attığımdan fotoğrafa sadece bu girebildi bu kremini yeni aldım fakat pakedini henüz açmadım numuneleri ne denemek amaçlı kullanıyorum şimdilik işe yarıyor... 

*Betnovate saç losyonumda bu arada bitenlerden oldu, gerçi y.rocher şampuanı kullanalı beri çok şükür medikal şampuanlara ihtiyacım kalmamıştı, zaten çok bereketsiz bir ürün hafif kaşıntı için kullandım ve bitti, yedeğim var ama inşallah kullanmam... 

*en sona Benrinin makyaj düzeltme çubukları kaldı, tatilde buda çok işime yaradı deniz sonrası akan göz kalemlerini çıkarmak için sürekli kullandım, avonun akmayan dediğim göz kalemleri bile sıcağa dayanamayıp aktılar, anlaşıldıki benim iyi bir çıkmayan kahverengi göz kalemi almam lazım... sanırsam mac'ın taşlı yolları tarafıma göründü... 

Bitenler yazısının sonudur... 


Hoşçakalın... 



  


2 yorum:

  1. Şekerim,ne kadar çok ürün bitirdin.Rahatladın.Gitsin eskiler,gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim :)) Bende şaşırdım iki ay üst üste bitenler yazısı girdim *-* yazin bereketi diyorum buna, gelecek ayda bol boş losyon ve vucut yağı şişeleri olacak sanırsam :))

      Sil

taş

taş