10 Ekim 2013 Perşembe

Bitenler... Ağustos/Eylül

 


Upuzuunnn bir aradan sonra MERHABA...

Blog sahibesi yani ben  Leyleği Selçukta havada gördüğünde bolca seyahat edeceğini anlamıştıda bu kadarını kendide ummuyordu...

Bloggeri tam verimli kullanamadığımdan taslak hazırlayıp birde bunun zamanını programlayıp yayına maalesef sunamıyorum, aslında yaz tatilinden Eylül başında döndüm, bu seferde şehirde biriken işlere koşturmaktan bloğa istediğim zamanı ayıramadım...

Tatilim boyunca biçok ürün kullandım geneli vücut yağı ağırlıklıydı... Beyaz tenli olduğumdan bronzlaşan cildim bu yağları resmen sünger gibi emiyor, bende yaklaşık üç şişe yağı boca ettim gitti...

bu yazıda aceleye geldiğinden fotoğrafa girememiş bir kaç ürün daha var(şampuan vb)...


 Bu üçünü yazlıkta bitirdim

Avon extra toparlayıcı vücut losyonu; güneşte yanmis cildime duş sonrası yag veya losyon kullanmak olmazsa olmazım... cildin kaybettiğ nemi losyonlar nisbeten yerine koyuyor, her yaz olduğu gibi bu yazıda hiç soyulmadan pul pul dökmeden atlattım...
Planet spa vücut yağı; Kokusu çok hoştu, emilimide güzel, yedekte duran ürünlerimdendi, bu seriden güzel çıkan ürünler var, ben beğendim... (Fotoğraftaki şişenin içinde farklı bir duş jeli var çok beğendiğimden İstanbula gelirken böyle bir yöntem kullandım)
Avon meyveli duş jeli; Meyveli kokular özellikde duşta pek bana hitab etmiyormuş, küçük boy olduğundan başlaması ve bitmesi oldukça çabuk oldu, büyük şişelerin bıktırıcı tarafıda varmış bu ufak boyu kullanınca anladım... bir daha almayı düşünmüyorum  hem o kadar çok çeşidi varki diğerlerinede şans vermek lazım... (Buda öyle)

Bunlarda döndükten sonra kullandıklarım, 
Watsonsun biralı saç kremi; aslında kullanım amacı krem değil ama ben verdiği yumuşaklıktan dolayı krem olarak kullandım, saç kürü gibi bişey saça bakım yapıyor extra bişeyler katıyor gibi iddiası var, bence tırı vırı, güzel bir saç kremi o kadar, devasa boyutta kullan kullan bitmiyor, ben yarısını başka bir kapa çekip arkadaşıma verdim oda memnun kalmış, tam bir saç kremi müptelası olarak diğer çeşidinden almayı düşünüyorum duyumlarıma göre avokadolusu daha güzelmiş, sırada o var... 
Yine watsonsun bebe yağı; buda yanan cilde nem vermek amacıyla kullanıldı ve bitirildi, yanındaki boş şişede rosmandan aldığım limon özlü vücut yağı vardı ama kapağı kırılınca bendeki bu yedek şişeye aktardım... yanisi toplamda üç şişe vücut yağını iki ay içinde bitirmiş oldum, isteyince oluyormuş demekki...    
Rossmandan aldığım wellnes beauty ayak banyo tuzu; Tek kelimeyle bayıldım kendisine geçenlerde deli bir indirim yaptı çoğu markada yüzde elli indirim oldu, ama bunu tekrar almayı unutmuşum,  en kısa sürede diğer çeşitleriyle birlikte denenecek... ayak banyosunu rahatlamak amaçlı kullanıyorum hem yumuşaklık hemde ten bakımı yapıyor, kışın soğuğundada seve seve yapacağım...  

Burda sadece üç örnek olmasına rağmen bolcada numune ürün kullandım, özellikle yves rocherden doğum günüm sebebiyle yaptığım alışverişe bu ovale lifting serisinin deneme boyları verdiler... unutup attığım iki şişede şampuan vardı... Panten ve Head and Shoulders...

.................

bitenler yazısı yazmama rağmen, aslında alınanlar yazısı buna fark atar, Rossman indirimini pek tabi kaçırmadım 
Yves Rocherdende hediyeli doğumgünü alışverişimi yaptım ... hep denemek istediğim kayısılı peelingi nihayet aldım(abartılacak bişey değil)... 

bir sonraki yazının alışveriş yazısı olması gerekte Bayram sebebiyle yine yokum, inşallah geldikten sonra bol ürün tanıtımlı yeni yazılarla birlikte oluruz...

hoşcakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

taş

taş