10 Ekim 2013 Perşembe

Karatay mucizesi... Kilo vermek gerçekten çok kolay...

 

Aslında bu yazıyı çok kısıtlı bir zamanda hazırlayıp ekliyorum... kilo vermek üzerine diyeceklerim çokta devamı bayram sonrasına kalsa daha iyi olur...

Kilo sorunu olan ama bunu hiç kafaya takmayan bir insan olarak 6 sene önce giydiğim kıyafetlerime tekrar kavuştum... Mart ayından beride yaklaşık 12 kilo verdim, vermem gereken bir bu kadar daha var...

Bu zaman zarfında hiç diyet yapmadım, spor yaptığımda söylenemez,  şu bitki çaylarındanda çok içmedim(Lipton ballı yeşil çay), tuz oranını mininale düşürdüm... şekeri çaydan maalesef kesemedim...

Neyse Lafı fazla uzatmıyım dediğim gibi teferruatlı bilgi kısmı bayramdan sonraya kalsın... 

sadece ve sadece  

akşam yemeklerinde ekmek yemeyi kestim...

sonuçtada 12 kiloyu kolayca verdim...


Vücudumdan ödem gitti kendimi kuş gibi hafif hissediyorum, dar geldiği için bir kenara kaldırdığım alyansımı bile artık takabiliyorum, ilginçtir ayak numaramda küçüldü, 

12 kilo göze fazla görünmeyebilir ama vücuttaki etkileri o kadar büyükki, kıyafette bir beden küçülmüş durumdayım, 42/44 iken şu anda 40/42 arasındayım... ve içim o kadar rahatki kış boyunca kilo almıyacağımı, yaza 38/40 beden olarak gireceğimi mutlu mesut yazabilirim...

Canan hanımın yaşam tarzı tavsiyelerini birebir uyguladığımda söylenemez(Kitabınıda bir yakınımdan ödünç aldım okuyorum).... örneğin sabah kahvaltısı tavsiyesine maalesef uymuyorum, birde dediklerini yapsam sanırım yirmi kiloya yakın verirdim...

Neler yaptığımı kısaca özetliyim günde iki öğün yiyorum, ekmeği sadece sabah kahvaltısında oda iki dilimle sınırlı tüketiyorum(kepek/beyaz farketmiyor), ara acıkmalarda ceviz ve kuru meyve atıştırıyorum ki zaten aralarda pek acıktığım söylenemez(sabah kahvaltımı kuvvetli yapıyorum) akşam yemeğindede sofraya kesinlikle ekmek koymuyorum, tek çeşitle doymaya çalışıyorum, bu bir tabak sebze yemeği yanına salata, ızgara et yanına cacık veya benzeri, yine Canan hanımın tavsiyesi sınırsız bulgur pilavı ızgara köfte vs... ler olabiliyor, akşam yemeklerimi böyle yiyorum...

kilo verişim çok hızlı olmadı Mart ayından bu yana hep ikişer ikişer ve bekleyerek eksildiler  ama gittiler...

hiç başım dönmedi tansiyonum düşmedi, daha önce yaptığım diyetlerdeki gibi göz kararması kulak çınlaması yaşamadım, aç hissetmedim, herhangi bir yemeğe karşı aşırı istek duymadım, öyle yani yağlar geldikleri gibi tıpış tıpış gittiler...

biraz irade ve sabırla bir yıl içinde ideal kiloma ulaşacağımı tahmin ediyorum...


.....................

beni takip eden arkadaşlarda bu bilgiden faydalansınlar istedim...

sorularınız varsa seve seve yanıtlarım...

hoşçakalın... :))










4 yorum:

  1. merhaba, çok iyi kilo vermişsiniz darısı başıma:)) detayları sabırsızlıkla bekliyorum, iyi bayramlar
    Berrin

    YanıtlaSil
  2. canım blogta 2 çekilişim var beklerim

    YanıtlaSil
  3. @Berrin... teşekkürler, umarım sizde benim kadar rahat ve kolay kilo verirsiniz... :)) aslında detaylara ekleyecek fazla bir sözümde yok, anahtarı akşam yemeğinde masada ekmek olmaması ve ölçülü yemek... hepsi bu

    @kendinin ruh doktoru... haber verdiğin için teşekkürler, hemen bakıyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de zayıflayınca her yerimden küçülüyorum :)) Parmak ölçüm düşüyor falan.
    Stoktaki aburcuburlar bitsin geliyorum :)

    YanıtlaSil

taş

taş