21 Temmuz 2014 Pazartesi

Yves Rocher Serum Vegetal nemlendirici yorumu



Blogger dünyasına yine bir merhaba...

Yazmaya biraz ara verdim, sebebimde farkında olmadan kendimi sürekli makyaj malzemesi alışverişine kaptırmış olmamneyseki blog yazmaya başladığımdan beri yaptığım alışverişlerin faturalarını küçük bir poşette biriktiriyordum çoğaldıkça çoğaldı biraz mola vermenin iyi olacağını düşündüm, çokta iyi oldu bu aradada eldeki malzemeleri eritme fırsatı buldum... 


Ben tam bir nemlendirici müptelasıyımdır, elimin altına mutlaka en az bir kavanoz nemlendirici olacak ki şu ara üç tane birden var...
Yazı konusu olan yves rocher serum vegetal'i kıştan beri kullanıyorum, Estee Lauder resilience lift'ide geçen yazdan almıştım miligramı küçük olmasına rağmen sevmediğim için bitiremedim, amway ürünü beautycycle nemlendiriciyide yeni aldım ve favorim oldu diyebilirim...

Bu nemlendiriciyi yves rocher %40 indirim fırsatından almıştım... kış ortasındada kullanmaya başladım, ürün iddiası: içindeki Akasya Reçinesi sayesinde ciltteki kolajen ve hyalüronik asit salgısını %46 oranında artırarak daha dolgun ve sıkı bir cilt sağlamasıymış. Bu tarz süslü sözlere karnım toktur, benim bir nemlendiriciden istediğim tek şey cildimdeki kuruluk ve gerginliği alarak gerçekten rahatlamış hissi vermesidir... Hiçbir nemlendiricininde iddia edildiği gibi kırışıklıkları açtığını sanmıyorum

Nemlendirici genel olarak güzel, istenen nemide kış mevsiminden çok yazın veriyor bence, kışın soğuk ve sert havasında benim aradığım nemlendirme etkisini cildime maalesef veremedi, fotoğrafta görüldüğü gibi iki veya üç kullanımlık kaldı, tekrar almayı şimdilik düşünmüyorum,  yves rocherin diğer nemlendiricilerini denemek bana daha mantıklı geldi. Kokusu herkese hitab etmeyebilir bana etmedi mesela, biraz ağır bir bitkisel kokusu var, sevenide olabilir tabi, ancak kokuya olan aşırı hassaslığımdan dolayı ben bu firmadan ürün almadan önce mutlaka kokluyorum... indirim fiyatı sanıyorum 47 tl idi... eğer yazın kullanabileceğiniz fazla yağlı olmayan hafif bir nemlendirici arıyorsanız hydra vegetal bu isteğinizi karşılar...



...................


Madem yazının konusu nemlendirici ben cilt bakımımda kıştan beri uyguladığım yeni bir yöntemden bahsediyim; Alın bölgemde mimik yüzünden biraz derince kırışıklıklarım vardı, vardı diyorum şimdi nisbeten gözüme azalmış görünüyorlar, kışın cildim haddinden fazla gerginleşince evde olan buğday yağını kullandım noktacık şeklinde yüzüme uyguladım ve dağıttım, baktım iyi geliyor yine evdeki kayısı yağınıda aynı şişede karıştırarak yüzüme sürmeye başladım şimdi bile haftada bir veya iki kez kullanıyorum. Yüzümü daha esnek ve yumuşak hissettiriyor arayış içinde olanlara tavsiye edebilirim...

Buğday Yağının Faydaları: Buğday yağı içeriğinde bulunan E vitamini ve mineraller bakımından zengindir. Yüzün ve vücudun E vitamini ihtiyacını tek başına karşılar. Nemlendirici özelliği sayesinde banyo sonrasında yüz ve vücuda masaj yapılarak uygulanabilir. 

Kayısı Yağı: Cildi güzelleştirme özelliğinden dolayı, doğal kozmetikde cilt bakımında kullanılır. Kayısı yağı aynı zamanda selülitli bölgelere uygulanırsa bölgesel zayıflama ve incelme çabalarınızda da faydalı olur. Selülit hücrelerini eritmekte ve sivilceleri dahi yok etmektedir. Haftada 2 kez cilt kırışıklıkları olan bölgelere uygulanan kayısı çekirdeği yağı cildi gençleştirir ve güzelleştirir.


Hoşçakalınkalp

4 yorum:

  1. Ürünler vaatlerini yerine getiremeyince çok üzülüyorum. Kayısı yağını ara ara göz çevreme uyguluyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. Nemlendiricide isteneni bulmak gerçekten zor zanaat, cilt kisin ayri yazin ayri istiyor kis nemlendirici leri daha yagli olmali bunu anladım... Yorumun için teşekkürler sevdacim =))

    YanıtlaSil
  3. canım ya daha sık yaz merak ettimde uğradım bloguna çok olmuş yazmayalı seviyoruz seni ve yorumlarını öptüm:))

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Kelebeğim... =))

    tatil ve sonrası yoğunluğu yeni post girmeme pek olanak tanımadı...
    ailemize yeni bir miniş kız katıldı bizde onun sevdasına düştük...

    hayatımız öyle bir renklendirdiki buralara mecburen mola verdim...

    taaki Elcaya yolum düşene kadar... şimdi onun postunu paylaşıyorum...

    merak eden yorumun için çok çok çok teşekkürler...

    YanıtlaSil

taş

taş