22 Eylül 2014 Pazartesi

2. ELCA alısverisim... ❤



 


Yaz tatili sonrası tekrar merhaba...

Geçtiğimiz hafta yolum yine Maslak taraflarına düşünce içimdeki alışveriş dürtüsüne engel olamadım... neyseki bu yol düşmeleri senede bir günü geçmiyor, hafazanallah o taraflarda çalışıyor olsaydım ne yapardım bilmem...

Elca mağzasını ve dolayısıyla Sun plazayı bulmak artık zorlaştı,  daha önce gitmemiş olsaydım sanırım sormadan bulamazdım... önüne devasa bir başka gökdelen gelmiş ve maslak yönüne olan plaza görüntüsünü tamamen kapatmış...

Bir önceki postumda ulaşımla ilgili bilgi vermiştim, merak edenler buraya tıklayıp geçen yılki yazımı okuyabilir... 


Aslında mağazaya bellirli bi hedefle gitmemiştim, ne çıkarsa bahtıma diyerek içeri girdim... netice olarak alttaki fotoğrafta görülen küçük alışverişi yaptım...

içerisi tabiki biz kozmetik severler için yıkılıyor ❤...
cennete düşmüş hissi arasında ilk ziyaretim mac standına oldu...
vee nihayet istediğim iki ürünü MAC'ten yakalamayı başardım ...

Mac Bossa Blue far: Bu tarz mineral ürünleri çok sever olmuştum, Mac Bossa Blue farıda mineral serisinden yakalayınca hemen aldım... (Benim cep telinden renk görseli paylaşmam mümkün olmayınca nete müracatla şu güzel fotoğrafı buldum
 
Mavi ağırlıklı rengi sizi yanıltmasın, mavi ve altın yaldız sarı karışınca çok hoş bir grimsi yeşil ortaya çıkıyor... Farda yeşil tonlarına dayanamadığımdan hemen aldım tabi (fiyatı inanın şaka gibi 20 tl. ürün güncel olarak mac sitesinde hala mevcut şu linkten görüntüleyebilirsiniz) kısaca çok karlı bir alışveriş yapmış oldum... ayrıcada çok severek kullanacağım bir far... 
(görsel netten alıntıdır)
Mac technacohl liner eyeliner kajal(yazarken yoruldum):  mac standından çok istediğim altın yaldızlı bu kalemi buldum... ürün geçen yılbaşı serisine aitmiş... ne hikmetse bu aralar parıltılı şeylere merak sardım, disko topu gibi dolaşmak benim için İN  oldu anlıyacağınız... parlayan ne görsem almak istiyorum, içinde çok minik altın yansımalı simlerde mevcut...tam istediğim gibi...(fiyatı 12 tl...)

........................

Diğer iki ürün tercihimi Clinique standından yaptım, gelecek yıl için 30 koruma faktörlü Güneş koruyucu yüz kremini şimdiden alıp stokladım(30.tl), ve yine rengine bayıldığım lid smoothie serisinden yeşilimsi bir krem far daha aldım(19.tl) ...

Bu aralar çoğu alışverişimi cilt bakım ürününden yana yapınca, elcada daha esnek davrandım, ama jo malone parfümlerden almadığıma çok pişmanım(kendime bir sonraki Elca ziyareti için bahanem nasıl ama?)... bileğime bir koku denedim hangisi bilmiyorum artık ve fakat eminim 3. ziyarette jo malone parfümlerden biri benimdir... 


ilginçtir bu sefer clinique standında fazla çeşit yoktu, estee lauder standıda bıraktığım gibiydi, bobbi brownda yine çeşit bolluğu vardı, aradığınız her şeyi bulabilirsiniz o derece yani, La merr markasınadan cilt bakım ürünü isteyen varsa stand boşalmadan hemen ziyaret etsin derim, toniğinden nemlendiricisine herşey mevcuttu...

ve post bitti...


sevgiyle kalın...


.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

taş

taş