29 Eylül 2014 Pazartesi

Cüzdan düşmanı bayram indirimi alışverişi...

.

Selamlar blog alemi... ^-^

Sevdigimiz markalar hepsi sözleşmis gibi yine ardarda indirime girdiler cep telefon numarami nereden buluyorlarsa artık mesaj üstüne mesaj... Almiycam demekte ters tepiyor... Evdeki eksiklerde bitmeyince bi bakiyoruz yine almisiz yine almisiz ... Bu postta onlardan biri işte...

Bu seferde Gratis/watsons ikilisinden bu güzelcikleri aldik bakalim(pantene sac kremi gratisin hediyesi ^-~)
Gratise kesinlikle bu indirimin yildizi The Balmin yeni cikan nude dute far paleti için gitmiştim, tabikide bulamadim, bulsaydim sadece onu alacaktim, kismetimde yokmuş, diğer %50 indirimde buluşuruz artık(neyseki o açıdan içimiz rahat) bende hep denemek istediğim renkli nemlendirici balm shelteri, artik göz makyajimda vazgeçilmez olan far bazini ve çok övülen kapatici time balmi aldim... Listerin agiz çalkalama suyunu da aşiri keskin bulmama rağmen verdiği hijyen hissini sevdiğimden attım sepete, pastelin nude rengi ojeside sütlü kahve rengiyle pek hoştu oda eve geldi... 50 TL üzeri alışverişe panten sac kremi hediye ettiler ilk defa, sasirdim tabi... Teşekkürler GRATİS...=))
Watsons'a acil ihtiyacım olan Real Techniques firca için girdim ve buldum 25 küsur liraya çok istedigim expert face fircayi ve maybilline color tattooyu aldim, alın kismimda son 1 yildir seyrelme var, dove saç serumunu indirimde görünce denemek istedim, umarım faydasini görürüm.

Real Technics fircalar ovuldugu kadar varmis bu fondoten fircayla bir çeşit aşk yasiyoruz... İyiki bizi bu markaya kavusturdun Watsons =))




3 yorum:

  1. seni mimledim cevaplarmısın http://kelebeketkisi39.blogspot.com.tr/2014/10/mimmmmmmmmmmmmm.html

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan aldıklarını, hem expert fırçadan hem de balm shelterdan çok memnunum.. Far bazını ben de aldım ama henüz deneyemedim. Color tattoonun rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Sevdacim ^.^
    Yazının üzerinden zaman geçti e tabii Dururmuyum hiç? Hemen aldiklarımdan bikacını kullandım :-) fırça harika shelter bbler yüzünden kenarda
    Farida 2 sefer filan kullandım ama göründüğü gibi değil çok beğenmedim arada kalmıştım bronz renk olanı alsaymisim keşke bu renk gözde hiç belli olmuyor, yok gibi... eğer alırsan denemeden alma sakin

    YanıtlaSil

taş

taş