24 Eylül 2014 Çarşamba

Yves Rocher doğumgunu alisverisi



Alisveris

Bu ay benim için bereketli geçiyor

Pektabi doğum günüm için yves-rocher den gelen hediyeli teklifede hayir diyemezdim, yaz boyu güneş/deniz ikilisinden yipranan saçlarıma zaten onarici sackremi almak niyetindeydim... Ver elini doğruca mağaza...

Bu firmanin şampuan hariç saç bakim ürününü kullanmadigim için sac kremini denemeyi cok istiyordum...
Bir alana ikinci ürün bedava ve arti hediye duş jeliyle beraber 3lu alışveriş yaptim... Ki Benim için gayet memnuniyet verici oldu...

Oncelikle Yulaf özlü bu sampuanin kokusu bir harika, kuru ve yipranmis saclarima krem desteğiyle beraber iyi geleceğini düşünüyorum... Fiyati:17.90 TL 

................

Hediye olarak jardins du monde serisinden nefis kokulu portakallı duş jelini verdiler... 

 İnce düşünceleri için firmaya çok tesekkur ediyorum... =))


Hatirliyorumda Geçen yilda dusjeli hediyesi vardi, seneye farklı birşey olursa dahada seviniriz... =))
Sevgiler


Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

taş

taş