21 Ekim 2014 Salı

H&M alışverişi

.

H&M her nekadar kıyafet satan bir firma olarak bilinsede aksesuvar ve kozmetiktede fena değil bence, hatta benim alisverisim kıyafetten çok takı toka üzerine oluyor, bu standlarını karıştırmak daha çok hoşuma gidiyor, dünde yine böyle oldu kaban bakarım dedim bulamayınca şu iki ciciyle çıktım =))

Günlük kullandığım makyaj çantamin şeffaf olmasını isterim içini görmeliyim dediğimden boyut olarakta tam istedigim gibi olunca minik somon puantiyeli bu çantayı aldım
Pvcsi yumuşak cinste olanlardan... kullanışlı hoş bişey, kisaca sevdim kendisini (9.95tl)



Aklımda parfüm almak yoktu Evdekiler bitsin istiyorum daa bu güzelin testerini denemek için bilegime sıkmış bulundum ve tenimde harika koktu, ayrıca gulkurusu renkli güzelim şişesininde AL BENI dediğini söylemem lazım =))

Adı: white flowers & amber karışık çiçek ve baharat kokusu hoş olan tarafida bu bence iki ayrı tür içiçe geçmiş ilk koklayista gül ağır basıyor ama sonra ambere dönüyor, fazlasıyla sevdim kendini fiyatida çok uçuk olmayınca aldım, tenimde ortalama 3-5 saat kalıyor (19.99tl) kışın severek kullanırım...

Sanıyorum H&Mde bu koku yeni seriden çıkmış nette arama yaptım esamesi bile yok, yanında beyaz renkli kardeside vardı onu buldum mesela... tavsiyem: mağzaya ilk girişte bileğe iki kokuyuda deneyiniz, siz gezerken koku teninizde değişecek fazla alkolü uçacak ve asıl hali ortaya cikacak...


...........



4 yorum:

  1. parfüm çok hoş görünüyor,denemek lazım hemen :D

    YanıtlaSil
  2. Dene canım :-) iki çeşitti bu parfümler diğeride çok hoştu, hatta o koku olarak daha kalıcı bir sonraki gidişte almadan duramam diyorum, bu fiyata bu parfümlerde şaka gibi zaten *.~

    YanıtlaSil
  3. cokkkkkk guzel gorunuyor parfummmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =)) yarısına geldi bile, tende çok kalıcı degilde scarfta/fularda epey bir gidiyor... uygun fiyatlıda olunca bok kepçe fis fis kullandım kış boyu

      Sil

taş

taş