5 Kasım 2014 Çarşamba

Kendime MİM ツ

.


Hoffff Kış bunalımındayım

 
İnsanların yazılarını blogda yazmak yerine niye fotoğraf paylaşım mekanı instagrama koşmuş olmalarını anlamaya çalışıyorum,  durumu çözmem 3-5 yıl sürer herhalde... o arada minstagbook filan çıkar, sonrada ona kafa yorarım bu böyle sürer gider 


Ayrıcana hep kozmetikten yana aldım/verdim/sürdüm/bitirdim yazıları yazmaktanda/okumaktanda sıkıldım


Arşimedle uzaktan akrabayızdır, bende kısa kısa cümlelerle kendimce ve bol fotoğraflı mim yapmaya karar verdim...

aradım aradım nette bu güzel fotoğrafları buldum ve bana çağrıştırdıklarını tek cümleyle yazdım

.................

Burda

Olmayı çok isterdim...

...........

Andersen'den


Masallar okuyarak büyüdüm...

...........

Büyük

yüzükleri sevdiğim doğrudur...
(sağdaki fotoğraf bana ait)

................ 

Güzellik...

zorla olmuyor, doğuştan...

...............

Neskafeyi





hiç sevmem... 


.................

Tam bir

kuş sevdalısıyımdır...

................

Maşayla 17bin 889cu 


denemeden sonra saçlarımı aynen böyle kıvırabiliyorum

...................
Çiçeklerden


en çok gülü severim... gül gibi kokacak ama    


.................

Tatlı

kremalı pasta, çikolata gibi şeyleri aylarca yemeden durabilirim... tuzkicrazyrabbitemo








Bu böyle sürer gider...



beğenen herkes yapabilir...

 


,

4 yorum:

  1. Bloğunu tesadüfen gördüm ve kendine yaptığın mim yazını okudum çok samimi ve çok güzel olmuş canım Bloğunu takibe aldım bile. pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. harıkaaaa veee ben cıkolata pasta cok yerım nescafeye bayılırım :) cok sanslısınız tatlı sevmemekle :) sevgıler

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  3. @kuzununannesi tatlı sevmemek avantajımı tuzlu severek dezavantaja çevirdigimden pek bişey değişmiyor arkadaşım =))
    @beyazmelegim teşekkür ederim =)) ... bende hemen bakıyorum blogunuza

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu takibe aldık.
    Bize de bekleriz :)
    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

taş

taş